به بنظرم
اگه میخواید طرف ناراحت نشه بهش بگین که شما هم بهش علاقه دارید ولی چون 2 سال از ایشون کوچکتر هستید و مثلا خانواده شما با این اختلاف سن شدیدا مشکل دارن و ... بهتره ادامش ندیم.یه چیزی تو مایه های همین.
موفق باشین
تشکرشده 94 در 33 پست
به بنظرم
اگه میخواید طرف ناراحت نشه بهش بگین که شما هم بهش علاقه دارید ولی چون 2 سال از ایشون کوچکتر هستید و مثلا خانواده شما با این اختلاف سن شدیدا مشکل دارن و ... بهتره ادامش ندیم.یه چیزی تو مایه های همین.
موفق باشین
matrix_14 (یکشنبه 23 آبان 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)