آقای لارج عزیز من کارشناس نیستم ونمیتونم نظر کارشناسانه بدم اما نظر منو بشنوید
شما خیلی خودتون رو درگیر موضوع کردین
درسته که بهشون علاقه دارین اما باید از هیجانات دوری کنید و صبر داشته باشید تا از هرگونه اشتباهی جلوگیری بشه
ایشون و خونواده شون به شما جواب دادن و شما هم تا اینجای کار رو به خوبی پیگیری کردین به خصوص که از طریق خونواده اقدام کردین
این خانم به میزان علاقه شما ایمان دارند چون تا پای عمل هم رفتین (خواستگاری و صحبت از طریق خونواده) پس دیه نیازی نیست که خودتون رو به این شکل ثابت کنید
من هم اگه جای اونا بودم فکر میکردم که چرا حالا که پدر ومادر رو دور دیدن باید با دختر تنها در خونه تماس بگیرن
شما زیاد اصرار نکنید همه چی همون طور که دوست دارین پیش میره اما نیاز هست هیجانات شما کنترل بشه و صبر داشته باشین تا خئای نکرده سوء برداشت از رفتار شما ایجاد نشه
اگه تا الان خودتون رو پسر کاملا منطقی ای نشن داده باشین با توضیحاتی که به دختر خانم دادین انشاله که به خونوادش چیزی نمیگه
شما هم اصراری برای داشتن شماره موبایل ایشون نداشته باشین
در مراحل خواستکاری و رسمیشون با تکیه بر منطق و به دور از هر احساسی وقت هست با ایشون صحبت کنید و همدیگر رو بشناسید
ایشون درست برخورد کردن
پس شما هم صبر داشته باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)