به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 110

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مهر 90 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1389-8-18
    نوشته ها
    159
    امتیاز
    3,015
    سطح
    33
    Points: 3,015, Level: 33
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    314

    تشکرشده 320 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    آقای لارج عزیز من کارشناس نیستم ونمیتونم نظر کارشناسانه بدم اما نظر منو بشنوید
    شما خیلی خودتون رو درگیر موضوع کردین
    درسته که بهشون علاقه دارین اما باید از هیجانات دوری کنید و صبر داشته باشید تا از هرگونه اشتباهی جلوگیری بشه
    ایشون و خونواده شون به شما جواب دادن و شما هم تا اینجای کار رو به خوبی پیگیری کردین به خصوص که از طریق خونواده اقدام کردین
    این خانم به میزان علاقه شما ایمان دارند چون تا پای عمل هم رفتین (خواستگاری و صحبت از طریق خونواده) پس دیه نیازی نیست که خودتون رو به این شکل ثابت کنید
    من هم اگه جای اونا بودم فکر میکردم که چرا حالا که پدر ومادر رو دور دیدن باید با دختر تنها در خونه تماس بگیرن
    شما زیاد اصرار نکنید همه چی همون طور که دوست دارین پیش میره اما نیاز هست هیجانات شما کنترل بشه و صبر داشته باشین تا خئای نکرده سوء برداشت از رفتار شما ایجاد نشه
    اگه تا الان خودتون رو پسر کاملا منطقی ای نشن داده باشین با توضیحاتی که به دختر خانم دادین انشاله که به خونوادش چیزی نمیگه
    شما هم اصراری برای داشتن شماره موبایل ایشون نداشته باشین
    در مراحل خواستکاری و رسمیشون با تکیه بر منطق و به دور از هر احساسی وقت هست با ایشون صحبت کنید و همدیگر رو بشناسید
    ایشون درست برخورد کردن
    پس شما هم صبر داشته باشید

  2. 7 کاربر از پست مفید ستایش بارن تشکرکرده اند .

    ستایش بارن (جمعه 26 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با دختری که از طریق چت آشنا بشی میشه ازدواج کرد؟؟؟؟؟؟؟
    توسط محمد هم دل در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 17:00
  2. با رفتارهای زشت و نسنجیده خانواده ام با شوهرم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط nosh nosh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 01:18
  3. جه راهی بهتره ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط m60 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 اسفند 88, 14:39
  4. تو رو خدا راهنمائيم كنين نمي دونم كارم درست بود يا نه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط پردرد در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 فروردین 88, 14:33
  5. +چطوری بفهمم دست بزن داره یا فقط شوخیه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط sogol93 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 مهر 87, 21:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.