به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 16:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-18
    نوشته ها
    519
    امتیاز
    5,952
    سطح
    50
    Points: 5,952, Level: 50
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,677

    تشکرشده 1,685 در 458 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    [align=justify]سلام

    الهه جان درک می کنم که الان همه چی از زاویه ی دید تو عالیه، اما متاسفانه از همه ابعاد تاپیکت نشونه های احساس محوری به چشم می خوره! هم از طرف تو، هم از طرف یوسف، و هم خونواده هاتون!

    این همه رفتارها و تصمیمات هیجانی و احساسی، بعلاوه ی عدم مهارت (هم در مدیریت احساسات و هیجانات خود و طرف مقابل، و هم در کنترل مسیر رابطه) این نگرانی رو ایجاد می کنه که مبادا عمر این شادی کوتاه باشه! (که امیدوارم با استفاده از مشاوره افراد متخصص، و کسب مهارت های لازم، این احتمال رو به صفر میل بدی.)

    گاهی اتفاقات شیرین بدترین اتفاقاتی هستند که می تونن برای ما بیفتن! چون با سرعت بیشتری ما رو به سمت اشتباهات بزرگتر و جبران ناپذیرتری سوق می دن!

    می دونم خوشحال تر می شدی اگه به جای این حرفها بهت انرژی مثبت می دادم و به آرزوی خوشبختی اکتفا می کردم. اما من دقیقا به این علت که آرزویی جز خوشبختیت ندارم، فکر می کنم در این شرایط انرژی مثبت برای تو سمّه، و بیش از هر چیز به انرژی بازدارنده نیاز داری که شدت هیجاناتت گرفته بشه و به منطق محور بودن نزدیک تر بشی.


    البته منظورم این نیست که تصمیمت برای نامزدی با یوسف اشتباه بوده (در این مورد نظری ندارم، چون اطلاعات درستی ندارم) بلکه چیزی که توجه من رو جلب کرده پایین بودن ضریب امنیت مسیری هست که هردوی شما برای رسیدن به همدیگه طی کردید.

    خیلی وقتها اگه مسیری رو با دنده یک بریم، موفق می شیم (هم به خواسته هامون می رسیم و هم مهارت های لازم برای مواجهه آینده رو کسب می کنیم)، اما اگه همون مسیر رو با سرعت غیر مطمئن طی کنیم، شکست می خوریم.

    کلیات رو گفتم و قصد ندارم به جزئیات بپردازم، توصیه ها یا در واقع هشدارهایی که به نظرم حیاتی می رسن، اینها هستند:

    1:: الناز رو از خودت و زندگیت دور کن. خیلی دور!!!! اون حتی اگه خودش نخواد، آفت زندگی شماست.

    2:: به مشاور خانواده مراجعه کن. حتی اگه به نظرت می رسه که هیچ لزومی نداره.

    3:: از طریق فرم مشاوره تالار همدردی، نظر آقای سنگتراشان رودر مورد تاپیکت جویا شو، هم از بعد فردی و هم مدیریت روابط.

    موفق باشید.[/align]

  2. 4 کاربر از پست مفید THEN تشکرکرده اند .

    THEN (دوشنبه 24 آبان 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. ماموریت این دو فرشته چه بود .... ؟؟؟؟؟؟ هاروت و ماروت
    توسط parsa1400 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 06:46
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. تفاوت سنی 8 سال، آیا از یک نسلیم؟
    توسط jodiabot در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 05 فروردین 90, 23:53
  5. تشخیص تفاوت میان عشق و شهوت !!!
    توسط erfan25 در انجمن عشق
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 88, 13:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.