به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #5
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: بدجور توي دوراهي هستم، دوست داشتن چقدر مهمه؟

    mir@ گرامی

    به تالار همدردی خوش آمدی



    شما بیان کردی که :

    نقل قول نوشته اصلی توسط mir@

    حالا مشکلاتي که اين وسط وجود داره و باعث شده اونجور که بايد نتونم بهش دل بسته بشم و بفهم واقعا مورد مناسبي هست يا نه
    اعتماد به نفس کمي داره و مدام مي خواد بقيه رو از خودش راضي نگه داره ...مخصوصا من رو..تا حالا کم ديدم ازم عصباني بشه و به روم بياره
    اين برام جالب نيس که اينقد هواي منو داره و مثلا لوس ميکنه طرفش رو!
    بنظرم عزت نفس پاييني داره و برا خودش شخصيت بالايي قائل نيست و شايد بقيه رو بالاتر خودش مي دونه

    غرورش به اندازه کافي نيست...حتي خودش بهم گفت دوستم داره و پيشنهاد داد زودتر نامزد کنيم

    قدرت تجزيه و تحليل کمي داره هر چند باهوشه ...ولي دنياي ساده و کوچيکي داره و برعکس من که همه چي رو با فکر خودم مي سنجم و کمتر زير بار حرف بقيه ميرم...ولي اون قدرت اينکارو نداره و اينجوري بزرگ شده
    در حالي که من ترجيح ميدم طرفم تيز باشه و درکش از محيط اطراف بالا باشه
    سطح تحصيلاتش هم ديپلمه که البته اين عيب نيست
    در کل سياست پاييني داره در برخورد با بقيه داره و نمي تونه با حرف زدن بقيه رو مجذوب خودش کنه و با غريبه ها توي حرف زدن کم مياره و توي جمع خجالت مي کشه

    شايد همين مسائل باعث شده اونجور که بايد نتونم جذبش بشم
    مشاور بهم مي گفت اگه اون جذب صورت نگيره ازدواج اشتباست
    خودم مي دونم مهمه ولي اون خيلي شرايط داره که به ندرت مي تونم تو دختر ديگه اي پيدا کنم با جامعه امروزي ...لااقل خيالم اينده ازش راحته نسبت به دختراي غريبه
    شايد وقتي بيشتر باهاش باشم بتونم بيشتر جذبش بشم و کم کم برخي عادتاش رو عوض کنم به مرور زمان ...چون خودشم قبول داره بعضي عيب ها رو داره ناخواسته
    ولي من خودم شخص خاصي هستم و بدم نمياد کسي مثه دختر خالم همسرم باشه تا لااقل يه زندگي کم دغدغه داشته باشم!
    نکاتی که از کلام شما برجسته شده ، نکات مهمی هست .

    ابتدا بزار بهت تبریک بگم که تحلیل شناختی داری از موضوع و احساسی عمل نمی کنی ، و دیگر این که به شناخت ویژگیهای شخصیتی پرداخته ای و مورد اهمیت است برایت و.....

    و در ادامه باید بگم که نکات مورد اشاره شما از سه جهت مهم است و می تواند در زندگی شما مشکل ساز باشد .

    1 - تفاوت هایی بین شما ( از نظر شخصیتی و تمایلات ) که زمینه ساز عدم تفاهم است .

    2 - بعضی موارد در ایشان اگر شما درست تشخیص داده باشید مواردی است که از جهت روانشناختی مسئله است و نیاز به بررسی و مراجعه به روانشناس بالینی و ریشه یابی و رفع مسئله دارد ( مثل ضعف عزت نفس ، عدم اعتماد به نفس ، کم رویی و خجالتی بودن ، منفعل بودن و .... )

    3 - مواردی که اشاره داشتی برای شما مهم هستند و نمی توانید با این مشکلات کنار بیایید و امتیازات ایشان نسبت به این موارد سطحی تر است برای شما .

    با توجه به این توضیحات ، بهتره بسیار دقت کنی و سنجیده و واقع بینانه عمل کنی ، و به نظر مشاور اهمیت بدی و مشاوره را پیگیر باشی .

    با آرزوی موفقیت برای شما .


  2. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 21 آبان 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من توي اين زندگي گم شدم 😔 دلم زندگي ميخواد
    توسط negad در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 دی 95, 10:45
  2. تا كجا بايد توي زندگي مشترك از خواسته هامون بخاطر شوهر بگذريم؟
    توسط khoshkhabar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 01 مهر 91, 20:39
  3. چطور بايد رفتار كنم كه بهم بي احترامي نكنه توي جمع خانوادگي
    توسط setareh soheil در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 مرداد 91, 16:32
  4. من توي اختلاف برادرم و شوهرم گير افتادم.كمك
    توسط فرشته سفيد در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 20 اسفند 90, 16:38
  5. چگونه بيرون خونه شير باشيم و توي خونه مرغ عشق؟!
    توسط Ideal00 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اسفند 90, 12:48

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.