میل فطری اقایون،انتخاب کردن هست ؛نه انتخاب شدن
ضمن اینکه اون شما رو دیده و میشناسه،مطمعن باش اگه بخوادت میاد،اگه نمیخوادم خب نمیخواد دیگه :D
تشکرشده 492 در 162 پست
میل فطری اقایون،انتخاب کردن هست ؛نه انتخاب شدن
ضمن اینکه اون شما رو دیده و میشناسه،مطمعن باش اگه بخوادت میاد،اگه نمیخوادم خب نمیخواد دیگه :D
flag (جمعه 07 مرداد 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)