سلام دوست عزیز
به نظرمن بهتره هم در قالب شناخت یه مدتی باهم گفتگو داشته باشید اگه در حین این مرحله هم نتونستید بهش دل ببندید دیگه ادامه ندید ......................ولی باید مواظب روحیات واحساسات طرف مقابلتان باشید .......
این را عنوان کنید که این گفتگو یتان با ایشان صرفا به خاطر شناخت می باشد ....ولی خود شما این مسئله را مد نظر قرار دهید (میزان احساستان نسبت به طرف مقابل)
در هرصورت تا مطمئن نشدید هیچ اقدامی نکنید تا خدای ناکرده پشیمان نشوید مخصوصا برای دختر خانم......
موفق باشید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)