با سلام
به عقیده من هم خیلی نباید مقید این بود که چه کسی پیش قدم می شه اما مهمتر از پیش قدم شدن اینه که چه جوری در طرفین میل ورقبت یا بقول شما تشنگی بوجود بیاد که این خودش می تونه عامل تحریک کننده باشه ویک هنر محسوب می شه وهمیشه برای طرفین کشش ایجاد می کنه .متاسفانه من بعد از 11 ساله که ازدواج کردم چون همسرم فقط فکر می کنه که باید با این رابطه منو ارزا کنه تا سرو گوشم نجنبه هیچگونه رابطه یا زمینه قبلی برای ایجاد رقبت در من محیا نمی کنه وبا عرض معذرت باید بگم که مدتی هست که منم فقط با دید انجام وظیفه همسری خودم تن به این رابطه می دم.با توجه به اینکه خیلی دلم می خواد که یک رابطه عاشقانه وسالمی داشته باشم اما به دلیل عدم ماهارت طرف مقابل دیگه ارضا نمی شم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)