به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 اردیبهشت 90 [ 10:15]
    تاریخ عضویت
    1389-5-30
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    2,050
    سطح
    27
    Points: 2,050, Level: 27
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه جنسي زن ومرد

    با سلام

    به عقیده من هم خیلی نباید مقید این بود که چه کسی پیش قدم می شه اما مهمتر از پیش قدم شدن اینه که چه جوری در طرفین میل ورقبت یا بقول شما تشنگی بوجود بیاد که این خودش می تونه عامل تحریک کننده باشه ویک هنر محسوب می شه وهمیشه برای طرفین کشش ایجاد می کنه .متاسفانه من بعد از 11 ساله که ازدواج کردم چون همسرم فقط فکر می کنه که باید با این رابطه منو ارزا کنه تا سرو گوشم نجنبه هیچگونه رابطه یا زمینه قبلی برای ایجاد رقبت در من محیا نمی کنه وبا عرض معذرت باید بگم که مدتی هست که منم فقط با دید انجام وظیفه همسری خودم تن به این رابطه می دم.با توجه به اینکه خیلی دلم می خواد که یک رابطه عاشقانه وسالمی داشته باشم اما به دلیل عدم ماهارت طرف مقابل دیگه ارضا نمی شم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید zarang تشکرکرده است .

    zarang (دوشنبه 17 آبان 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روانشناسي رفتاري انواع خانواده ها با کودکان
    توسط ani در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 دی 88, 16:44
  2. ظروف مسي
    توسط parnian1 در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 23 آبان 88, 13:10
  3. خوابهاي جنسي همسرم ؟
    توسط بال تكين در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 88, 14:13
  4. براي كارشناسي ارشد روانشناسي باليني ؟؟؟؟؟؟
    توسط صدرا در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 18 بهمن 87, 16:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.