اگر زن شروع كننده باشه اين نشان دهنده ي علاقه زياد به بودن با همسرشه و اين خوبه ولي اگر هميشگي ست حتما مرد اقدامي نميكند كه او را مجبور ميكند كه اقدام كند.
تشکرشده 4 در 3 پست
اگر زن شروع كننده باشه اين نشان دهنده ي علاقه زياد به بودن با همسرشه و اين خوبه ولي اگر هميشگي ست حتما مرد اقدامي نميكند كه او را مجبور ميكند كه اقدام كند.
سنجاقك (دوشنبه 17 آبان 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)