جناب baby محترم من یه پیشنهاد دارم؛ بهتر نبود موارد بالا رو به صورت تیکی قرار می دادید؟! چون احتمالا اکثریت این موارد می تونه موثر باشه؛ منتها در اون صورت چندین گزینه با اولویت بیشتر رو انتخاب می کردیم و در آخر هم به نتیجه گیری کلی می رسیدیم.![]()
همفکری کردن ، درد و دل در خصوص دغدغه ها و ...
در آغوش گرفتن و بوسیدن
نوازش کردن
به زبان آوردن عشق ، گفتن "دوستت دارم"
مرور خاطرات گذشته
رابطه فیزیکی (س ک س)
هدیه دادن
سورپرایز کردن
تعریف و تمجید کردن ، حضوری و غیابی
یه عامل دیگه غیر از موارد بالا
تشکرشده 3,618 در 912 پست
جناب baby محترم من یه پیشنهاد دارم؛ بهتر نبود موارد بالا رو به صورت تیکی قرار می دادید؟! چون احتمالا اکثریت این موارد می تونه موثر باشه؛ منتها در اون صورت چندین گزینه با اولویت بیشتر رو انتخاب می کردیم و در آخر هم به نتیجه گیری کلی می رسیدیم.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)