پریوش جان
گذشته و مقصرین این وضعیت را رها کن ، به زمان حال متمرکز شو و توانایی خودت ، این افکار و رنجش از گذشته مخل و ترمز تغییریه که می خواهی در پیش بگیری . حیفه انرژیت ااینجوری هدر بدی .
مهم خواستن تغییر است و بعد اقدام به رفته رفته تغییرات را اعمال کردن ، که این شدنیه . به مدت زمان هم خیلی بند نکن . مهم اینه که هر روزت را با مهارتهایی که مدیر محترم اشاره داشت و دیگر مهارتها رفتار کنی و برای کسب اونها و به کار بردنشون تلاش کنی ، و پایان هر روز هم عامل بودن اون روزت را در درون جشن بگیری و به خودت پاداش بدی .
موفق باشی عزیزجان
.









علاقه مندی ها (Bookmarks)