به نظرم داشتن خوب مطلق وجود نداره و کم و کاستی هایی همیشه هست چه بسا آدمایی که در ابتدای آشنایی از هر نظر همدیگه رو کامل میدونستن ولی با رفتن زیر یه سقف تازه فهمیدن که زندگی بالا و پایین داره این ما هستیم که باید شرایط رو قبول کنیم و خوشبختی رو خودمون بسازیم








علاقه مندی ها (Bookmarks)