آندیاباران عزیز اول بگم که واقعا متاسف شدم اما با صحبت های رهایش موافقم... با توجه به توضیحاتی که راجب پدرتون گفتین بودنش با مادرتون زیر یه سقف فقط عذاب روحی مادرتون رو بیشتر میکنه... آدم تو این سن و با این شرایط روحی و اخلاقی که شما گفتین که حرف هیچکی رو قبول نداره پس بهتره رهاش کنید و بذارین به راه خودش ادامه بده... این وسط فقط به فکر مادرتون باشین و هواشو داشته باشین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)