سلام.من عضو جدیدم! سایت جالبیه منتها یکم شلوغه! امیدوارم لحظات خوبی تو سایت داشته باشیم!
و اما در مورد تاپیک!
من به شخصه معیارهام در حد خودم و بعضا کمی بالاتر از خودمه.اینو هم باید درنظر گرفت ممکنه ی خصوصیت همسر برات تحملش سخت باشه!یعنی نباید اینطور فکر کنی که طرفت همه چی تمومه! اگه از لحاظ تحصیلو شغلو خانواده هم اکی باشه ممکنه تو از ی اخلاقش خوشت نیاد! این دید تو انتخاب ها به آدم آرامش میده!
در مورد خصوصیات موافق و مخالف اینو بگم :بعضی خصوصیات اگه یکم مخالف باشه زندگی قشنگ تر میشه!
مثلا خانم پرسروصدا و پر انرژیو پرحرف!!! آقا آرومو کم حرفو خونسرد(البته نه خیلی)! این ترکیبش فوق العادس! چون اگه جفتشون پر حرف باشن پس کی گوش کنه؟! یا اگه جفتشون کم حرف باشن صبح تا شب تو خونه 2 کلمه حرفم زده نمیشه!!
البته نظر شخصیمه!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)