به نظر من یه نفر تو فامیل بابات که قبولش داره رو واسطه کنید تا باهاش حرف بزنه،خود شماهام باهاش حرف بزنید بگید آبروتون میره،مگه بابات چند سالشه؟! تقصیر مامانت هم هست چرا این همه مدت تنهاش گذاشت تا کمبود محبت پیدا بکنه؟
تشکرشده 130 در 56 پست
به نظر من یه نفر تو فامیل بابات که قبولش داره رو واسطه کنید تا باهاش حرف بزنه،خود شماهام باهاش حرف بزنید بگید آبروتون میره،مگه بابات چند سالشه؟! تقصیر مامانت هم هست چرا این همه مدت تنهاش گذاشت تا کمبود محبت پیدا بکنه؟
همسفر65 (شنبه 29 آبان 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)