دوست عزيز با قهر كه چيزي حل نميشه در ضمن وقتي قهر ميكني اگه دوباره خودت پا پيش بزاري بد ميشه اگه هم اون پا پيش بزاره بالاخره مرده غرور داره پس كلا قهر را بزار كنار
تشکرشده 238 در 85 پست
دوست عزيز با قهر كه چيزي حل نميشه در ضمن وقتي قهر ميكني اگه دوباره خودت پا پيش بزاري بد ميشه اگه هم اون پا پيش بزاره بالاخره مرده غرور داره پس كلا قهر را بزار كنار
پاييز خزان2 (پنجشنبه 13 آبان 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)