سلام[color=#0000CD] بر آسمان آبی
ما کوچیکتر از این حرفاییم که بیام و نظری بدیم
به نظرم مشکل از اینجاست که هر دوتون می خواین با این روش اشتباه اون یکی بفهمه که اشتباه کرده بدتر باعث می شه که به قول خودتون طرف مقابل سبقت بگیره ویه جواریی مثلا کم نیاره و مقاومت خودشو نشون بده .....
ولی چیزی که به نظرمی یاد اینه که شما زمان مناسب وطرز برخورد تون رو به مرور تغییر بدید ..
منظورم اینه که اگه برخوردی یا کاری از ایشو ن دیدی که به نظرت اشتباه از ایشون بود همون موقع عکس العمل نشون نده(بلاخره اون موقع هم شما ناراحتی به قولی توپت پره و شاید حرفی زده بشه که هر دو طرف دلخور بشین) با یه لبخند تمومش کن.. ولی اون موقع که اوضاع رو طوری دیدی که مناسبه مسئله رو مطرح کن خیلی صمیمانه و بامهربونی البته سریع رو مسئله اصلی نرو بلاخره شما همسرشون هستی وقلقشو بهتر می دونی
خواهشا این روش قهر کردنو هر چه زودتر بذار کنار تاعادت هر دوتون نشه [/color]








علاقه مندی ها (Bookmarks)