انگار غیز از من تو این تالار کسی دلش چیزی نمیخواد!!!
امروز دلم میخواد با آنی حرف بزنم
دلم میخواد آنی جون برام انرژی مثبت بفرسته
دلم میخواد یکی بهم بگه:نگران نباش خودم همیشه باهاتم.پشتت بهم گرم باشه
اونم کسی نیست جز خدا
دوستت دارم خدا جون![]()
تشکرشده 1,123 در 399 پست
انگار غیز از من تو این تالار کسی دلش چیزی نمیخواد!!!
امروز دلم میخواد با آنی حرف بزنم
دلم میخواد آنی جون برام انرژی مثبت بفرسته
دلم میخواد یکی بهم بگه:نگران نباش خودم همیشه باهاتم.پشتت بهم گرم باشه
اونم کسی نیست جز خدا
دوستت دارم خدا جون![]()
lvlahtab (جمعه 15 مرداد 89)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
امشب دلم می خواد مشکل همه ی بچه های تالار حل بشه
خدایا به همه اعضای تالار آرامش حقیقی بده
امشب دلم می خواد حقیقت و شیرینی تو کل توی قلب تک تک بچه ها بشینه
بالهای صداقت (جمعه 15 مرداد 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
هیشکی از خانواده و عزیزای بچه های سایت ، تو بیمارستان نباشه ، مشکل جسمی و مریضی نداشته باشه ،![]()
baby (یکشنبه 17 مرداد 89)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
امروز دلم میخواد..
خیلی تنها باشم و این مغزم از کار بیافته!!!!
دیگه حالم از مریض و مریض دیدنو ...گریه و زاری و درد بهم می خوره...
همش کار کار کار
دیوونه شدم!!!
تالارم پر شده از غصه و غم..
نه جشنی..نه بگو بخندی..نه کل کلی...
پر پست های قدیمی که اشتباهی اومده رو!!
خیلی اعصابم داغونه ...
نیاز به تفریح اساسی دارم...
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
که
دکتر بره دکتر !!!!!
«خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
تو ای والاترین مهمان دنیایم،
بدان آغوش من باز است،
شروع کن، یک قدم با تو،
تمام گامهای مانده اش با من…»
baby (شنبه 08 آبان 89)
تشکرشده 1,260 در 376 پست
امروز دلم می خواد وقتی رفتم خونه شام درست نکنم
باران سبد اسباب بازیاشو وسط حال خالی نکنه و مثه یه بچه خوب بشیه کارتون تماشا کنهتا
من فقط بتونم 1 ساعت بخوابم![]()
mamfred (شنبه 08 آبان 89)
تشکرشده 643 در 136 پست
[i]امروز دلم میخواد پیش خانوادم باشم خسته شدم از این غربت![]()
pardis81 (شنبه 08 آبان 89)
تشکرشده 3,584 در 906 پست
نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
نوشته اصلی توسط BABY
احسنت ! به دلتون که بهونه های خوب خوب می گیره !
فارغ از دل و بهونه های دل
با خود و بی خود![]()
setareh (شنبه 08 آبان 89)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
امروز دلـــــــــــــــــــــــ ــــــم می خواد:
فردا ساعت 8 شب هرچه زودتر برسه!!!!!!!!!!!!!!!!
هوراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا
عقربه های ساعت تندتر برید دیگه!!!!!!!
!!
سارا بانو (یکشنبه 09 آبان 89)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام سارا بانو
نمي خوام گير بدم...
اما به نظرم هنوز دوز احساساتت زيادي بالاست.
خيلي بيشتر بايد سعي كني تا اونو متعادل تر كني.
از تيزي احساساتت بيشتر بگير ! چه مثبت چه منفي
بايد نمره مهارتهايت را با اين روش بالاتر ببري
مدیرهمدردی (یکشنبه 09 آبان 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)