من هم کاملا موافقم.شاید بعد از برقراری رابطه ، شوهرتون نرم تر بشناما مطمیناً اگه نیازهای شوهرتون رو بر طرف نکنید اوضاع رو بدتر می کنید. ضمن اینکه به نظر من خود رابطه جنسی می تونه محبت بین زن و شوهرو بیشتر کنه.
تشکرشده 11 در 9 پست
من هم کاملا موافقم.شاید بعد از برقراری رابطه ، شوهرتون نرم تر بشناما مطمیناً اگه نیازهای شوهرتون رو بر طرف نکنید اوضاع رو بدتر می کنید. ضمن اینکه به نظر من خود رابطه جنسی می تونه محبت بین زن و شوهرو بیشتر کنه.
مهسان-م (شنبه 01 آبان 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)