به نظر من باید کاری کنی که موضوع طلاق رو جدی بگیره و بفهمه الکی نیست .وگرنه فردا هم سر هر موضوعی بحث طلاق رو پیش میکشه.شاید اگر من باشم یه قهر حسابی میکنم اونقدر منت کشی کنه تا بفهمه آسون به دست نمیای.
البته شاید هم اشتباه کنم.
نظر بقیه دوستان هم محترمه








علاقه مندی ها (Bookmarks)