به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 37 , از مجموع 37
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1389-1-11
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,190
    سطح
    28
    Points: 2,190, Level: 28
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا آقایون واقعا فقط به همین فکر میکنند؟؟؟؟؟؟

    سلام
    من هم دقیقا مثل شما,همچین مشکلی داشتم وبا این تفاوت که پسرم و21سالمه
    اول از همه بنظر من بهترین راه که از این فکرها و احساس تنهایی کردن در بیاید اینه که به فکر ازدواج وپیدا کردن نیمه گم شده خودتون باشید که بتونه تمام نیازهای شما رو براورده کنه و همچنین شما نیازهاشو براورده کنید و هدف از زندگی واستقلال پیداکردنتون به هم یکی باشه.
    دوم اینکه به شما پیشنهاداتی هم شده که پسر خوبی هست و به خواستگاری شما هم اومده که در حین گفت گو در مورد هدف هاتون با هم تفاهم نداشتید و بهم خورده .خوبه بدونید که اکثرابرای ازدواج ملاکاشون تقریبایکی هست ولی با این تفاوت که هرشخصی ملاکی رو بر ملاک دیگه ترجیح یااهمیت بیشتری براش قائل میشه.خوب اونهایی که در مراسم خواستگاری ودر گفتگوی شخصی باهاتون این حرف ها رو مطرح کردن احتمالا این ملاک ها واسشون بیشتر اهمیت داشته یا نه,اصلا دیدگاهشون در مورد ازدواج چیز دیگه ای بوده که میتونه رابطه جنسی باشه پس نمیشه گفت که همه آقایون یک انتظاری رو دارندالبته نه آقایون بله در مورد خانوم ها هم صادق هست
    یه جمله جالبی هست که میگه:انسانها در یک چیز با هم مشترکند که با هم تفوت دارند.
    سوم اینکه شناخت آدم ها مخصوصا واسه عمری زندگی کردن تو این دوره زمونه خیلی خیلی سخت شده هم دختر هم پسر.به نظر من کسی که به خواستگاری شما میاد سعی نکن تو همون یه لحظه بشناسیش ولی باهاش درمورد خودت و خودش هدف هاتون و آیندتون و... حرف بزن وحتماسعی کن یه جوری بایک سری حرف ها بتونی محکش بزنی و کمی بشناسیش.بعد از اون اصل و نصبش و خانوادش ومهمتر از همه خودش رو بشناس و راجبش با کمک خانواده تحقیق کن.اگه تو این دو مرحله بنظرت خوب بود مرحله بعد اینه که جواب بدی که بهتر بیشتر آشنا بشیم و بهتره دو خانواده کمب رفت وآمد کنن وشما دوتا همدیگه رو بشناسید و این رفت وآمد طوری نباشه که آدم و عالم با خبر بشه چون یک دفعه دیدی طرف مورد پسندت نیست وتو کل فمیل پیچیده که با هم نامزدن و... واین باعث لکه دار شدن دختر میشه
    البته این نظر منه
    موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید h.mazahery تشکرکرده اند .

    h.mazahery (یکشنبه 14 فروردین 90)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 91 [ 08:43]
    تاریخ عضویت
    1388-6-08
    نوشته ها
    92
    امتیاز
    3,261
    سطح
    35
    Points: 3,261, Level: 35
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    97

    تشکرشده 97 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا آقایون واقعا فقط به همین فکر میکنند؟؟؟؟؟؟

    واقعا دیگه به این نتیجه رسیدم که آقایون یا بهتر بگم بیشتر آقایون به اولین چیزی که نگاه میکنن جنبه ی جنسی رابطه است
    یا حداقل دارم به این نتیجه میرسم که من یه مشکل اساسی دارم تو برقرای ارتباط با جنس مخالف

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 14 دی 90 [ 15:42]
    تاریخ عضویت
    1386-12-18
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    4,324
    سطح
    41
    Points: 4,324, Level: 41
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    65

    تشکرشده 67 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا آقایون واقعا فقط به همین فکر میکنند؟؟؟؟؟؟

    سلام دوست عزیز
    ببخشید من این تاپیک رو تازه دیدم . نمی دونم شما به جوابتون رسیدید یا نه... البته از آخرین پیغام میشه متوجه شد که قضاوت احساسی شما رو به یک تصمیم احساسی هم رسونده و اون هم اینه که قلبتون رو توی یخچال بذارید!!!
    نه دوست عزیز این کار رو نکنید! شما دارید عجله می کنید.... دخترهای زیادی هستند از جمله خود من توی دوره هایی از رشد و بلوغشون درگیر ذهنیتی مشابه شما هستند. من به عنوان دختری که به تازگی شریک زندگی و احساس و همه وجود مرد خودم شدم این رو خواهرانه بهتون توصیه می کنم که به هیچ عنوان اسیر تابوهای ذهنی توی این جور مسایل نشید. بعدها توی زندگی براتون مشکل ساز میشه. شما به این مساله حساس شدید و در عین حال نسبت به موضوع خیلی شکننده هستید. این شکنندگی میتونه باعث بشه شما به دام بیفتید و یا چشمتون رو به این موضوع ببیندید که در هر دو صورت دردسر ایجاد می کنه.
    من پیشنهاد می کنم حتما سعی کنی قیل از اقدام به ازدواج به کمک یه مشاور شناخت بهتری از روحیات جنس مخالف پیدا کنی. همچنین برای پرهیز از بیراهه رفتن در آشنایی هات، از خواستگارت بخواه که آشنایی های خودتون دو تا و آشنایی خانواده هاتون موازی پیش بره. با شناخت خانوادگی سر رشته خیلی از عقده ها و سوظن ها مشخص میشه. اگر نمی خواید هیچ دلیلی نداره توی جلسات آشنایی خانوادگی صحبت های رسمی مربوط به خواستگاری و ازدواج مطرح بشه.اما مطمئنا لازمه که به هر نحوی هست از همون ابتدای آشنایی نسبت به حانواده طرف هم شناخت پیدا کنی. این یه مدیریتی احتیاج داره که انشاله به کمک بزرگترهات بهش می رسی.
    موفق باشید دوست عزیز

  5. کاربر روبرو از پست مفید yasesepid تشکرکرده است .

    yasesepid (سه شنبه 27 مهر 89)

  6. #34
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آیا آقایون واقعا فقط به همین فکر میکنند؟؟؟؟؟؟

    منظورت از (تابوهای ذهنی تو این جور مسایل) چیه؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 27 مهر 89)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 14 دی 90 [ 15:42]
    تاریخ عضویت
    1386-12-18
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    4,324
    سطح
    41
    Points: 4,324, Level: 41
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    65

    تشکرشده 67 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا آقایون واقعا فقط به همین فکر میکنند؟؟؟؟؟؟

    فرهنگ 27 گرامی،
    منظورم به ذهنیت های نادرستی هست که توی بعضی از سنین دخترا اسیرش میشن.
    مثلا یکیش اینه که عشق رو چیزی متضاد با مساله زناشویی میدونن... برخی از دخترا به خاطر تربیت نادرست در خانواده یا تجربه های نا خوشایندی که از برخورد با مردان هوسباز داشته اند نسبت به مردا حتی همسرشون بازداریهای شدید دارن. بعضی ها انقدر دچار زهنیت منفی شدند که اصولا از هر نوع رابطه جنسی بیزاری دارند.
    منظورم این بود که همیشگی عزیز خدای نکرده دچار توهماتی از این دست نشده باشند

  9. کاربر روبرو از پست مفید yasesepid تشکرکرده است .

    yasesepid (چهارشنبه 28 مهر 89)

  10. #36
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آیا آقایون واقعا فقط به همین فکر میکنند؟؟؟؟؟؟

    یکی از اشکالاتی که ممکنه نفی نادرست سکس داشته باشه اینه که آدم نسبت به این عمل عذاب وجدان می گیره.

    فرقی نداره طرف همسر باشه یا غریبه.نمی دونم این فرضیه م چقدر می تونه درست باشه.

  11. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 92 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1389-12-24
    نوشته ها
    52
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 47 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا آقایون واقعا فقط به همین فکر میکنند؟؟؟؟؟؟

    سلام دوست عزیز
    اگرچه که خانواده شما در جریان بودن و شما هم قصدتون ازدواج بوده ولی قصد اون آقایون ازدواج نبوده، من خودم اینو تجربه کردم. کلا با هر پسری که خواستم آشنا بشم در اولین جلسه همین مسئله رو مطرح کرده، ولی تو خواستگاری های معمول که یک پسر با خانوادش میاد جلو اینو ندیدم.

  12. کاربر روبرو از پست مفید Parmida joon تشکرکرده است .

    Parmida joon (یکشنبه 14 فروردین 90)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  2. تنهابرم کربلا یا نه؟؟؟؟؟؟
    توسط baran-tanha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 00:00
  3. بکارت!!! "گذشت یا فراموشی رابطه؟؟؟؟؟؟
    توسط فرها د در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 بهمن 89, 00:23
  4. نمیدونم این کارو بکنم یا نه؟؟؟؟؟؟ از اقایون خواهش میکنم کمکم کنن
    توسط مارال در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 28 آذر 88, 15:50
  5. چیکار کردیم واسه اخرتمون؟؟؟؟؟؟
    توسط gole maryam در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 آبان 88, 09:23

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.