به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 37 , از مجموع 37
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 تیر 90 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1389-5-01
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    2,066
    سطح
    27
    Points: 2,066, Level: 27
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: این وضغ پیش اومده رو چطور جمعش کنم؟

    ای کاش بهش میگفتی که وضع اقتصادی شرکت خرابه و شاید تعدیل نیرو داشته باشه تو ماه جاری . تا یه ذهنیتی رو فراهم کرده باشی .
    اگه گفتن ناگهانی ات فکر می کنی مشکل ساز باشه ، قبلا تو فکرش یه زمینه سازی هایی بکن ، و بعد از چن روز دیگه کل مطلب رو با صداقت بهش شرح بده .
    ایشون خودشون پدر و مادرشون رو توجیه می کنن .
    تو این مدت هم بیکار نشین ، سراغ کار باش که شاید انشا الله کاری بهتر از کار قبلیت گیر آوردی ، خدا رو چه دیدی .......
    اگه توکلت به خدا ، مطلق باشه ، حتما از این دوران گذار به سلامت عبور می کنی .
    موفق باشی .

  2. 2 کاربر از پست مفید موفق تشکرکرده اند .

    موفق (چهارشنبه 28 مهر 89)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مهر 89 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1389-7-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,915
    سطح
    26
    Points: 1,915, Level: 26
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: این وضغ پیش اومده رو چطور جمعش کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط موفق
    ای کاش بهش میگفتی که وضع اقتصادی شرکت خرابه و شاید تعدیل نیرو داشته باشه تو ماه جاری . تا یه ذهنیتی رو فراهم کرده باشی .

    مسئله اینه وضع شرکت خراب هستش ولی نه در حدی که تعدیل نیرو کنه(متاسفانه شرکت بزرگیه واسمی داره واسه خودش که بیشتر مدیون گذشتشه وگرنه وضع فعلیش آش دهن سوزی نیست) مشکل من هم اینه که تو این بخشی که هستم رئیسش گفته به من نیازی نداره و کارگزینی شرکت گفته برو یه جایی پیداکن واسه خودت!!به جز جایی که هستی ولی خب به هردری زدم بسته است،از طرفی همسرم چندتا از آشناهاش شرکت ما کار میکنن که اگه بخواد پرس وجو کنه میتونه کشف کنه که من چرا بیرون اومدم،از طرفی همسرم خیلی تحت تاثیر مادرشه،و مادر همسرم خیلی تا کید داره دامادش کارمند باشه!!
    تو عمرم تا حالاتو چنین جهنمی گیر نکرده بودم
    از هر طرف جمعش میکنم یه طرفش میلنگه!!

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 تیر 90 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1389-5-01
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    2,066
    سطح
    27
    Points: 2,066, Level: 27
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: این وضغ پیش اومده رو چطور جمعش کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط 'bino_2010' pid='122709' dateline= مشکل من هم اینه که تو این بخشی که هستم رئیسش گفته به من نیازی نداره و کارگزینی شرکت گفته برو یه جایی پیداکن واسه خودت!!به جز جایی که هستی ولی خب به هردری زدم بسته است،از طرفی همسرم چندتا از آشناهاش شرکت ما کار میکنن که اگه بخواد پرس وجو کنه میتونه کشف کنه که من چرا بیرون اومدم،از طرفی همسرم خیلی تحت تاثیر مادرشه،و مادر همسرم خیلی تا کید داره دامادش کارمند باشه!!
    تو عمرم تا حالاتو چنین جهنمی گیر نکرده بودم
    از هر طرف جمعش میکنم یه طرفش میلنگه!![/size
    [/font][/b]
    تو خیلی از شرکتهایی که تعدیل نیرو دارن ، یه مهلت 2 - 3 ماهه به کارمندا می دن ، تا یه شغل جایگزین پیدا کنن . با کارگزینی صحبت کن تا بهت مهلت بدن .
    یا اینکه تو یه سمت دیگه، یا درجه پایین تر بهت شغل بدن ، بالاخره اگه وضعیتت رو بهشون بگی اونا هم انسان هستن و شرایطت رو درک میکنن تا حدودی .


  5. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مهر 89 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1389-7-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,915
    سطح
    26
    Points: 1,915, Level: 26
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: این وضغ پیش اومده رو چطور جمعش کنم؟

    [/quote]
    تو خیلی از شرکتهایی که تعدیل نیرو دارن ، یه مهلت 2 - 3 ماهه به کارمندا می دن ، تا یه شغل جایگزین پیدا کنن . با کارگزینی صحبت کن تا بهت مهلت بدن .
    یا اینکه تو یه سمت دیگه، یا درجه پایین تر بهت شغل بدن ، بالاخره اگه وضعیتت رو بهشون بگی اونا هم انسان هستن و شرایطت رو درک میکنن تا حدودی .

    [/quote]
    [align=justify]
    صحبت کردم،گفتن امسال همت مضاعف کردیم هزینه های اضافی رو کم کنیم!!!
    گفتم تازه ازدواج کردم،گفتن کی به تو گفت تا ثبات شغلی پیدا نکردی بری ازدواج کنی؟؟!!
    کلا با یه سری شمرابن ذوالجوشن طرفم!
    شرکت خصوصی همینه دیگه!تازه یه سری از مدیران زحمت زیرآب زنی رو هم کشیدن!
    باور کنین همون خودکشی بهترین راهه،مگه اینهمه هم انسان با در بسته مواجه میشه آخه
    قربون خدا برم من
    [/align]

  6. #35
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: این وضغ پیش اومده رو چطور جمعش کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط bino_2010
    باور کنین همون خودکشی بهترین راهه،مگه اینهمه هم انسان با در بسته مواجه میشه آخه
    با سلام
    اينكه گفتي همون حرف اولت هست!!
    حالا بگو با همه اين حرفها كه رد و بدل شد، حرف اعضاء به شما چي بود؟ سعي كن يه كمي شنونده باشي.

    همچنين هر چي در بسته و يا باز هست براي همين دنياست....
    يه نگاهي به اين مقاله بكن:

    آرامش و نحوه مواجهه افراد با مسائل و مشکلات زندگي

  7. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (چهارشنبه 28 مهر 89)

  8. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 94 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    335
    امتیاز
    7,315
    سطح
    56
    Points: 7,315, Level: 56
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    467

    تشکرشده 462 در 208 پست

    Rep Power
    51
    Array

    RE: این وضغ پیش اومده رو چطور جمعش کنم؟



    بهتره که به نامزدتون کم کم موضوع رو بگید ، بگید که می دونید این مسئله براش مهمه اما از دست
    شما کاری ساخته نبوده ، الان دارید به دنبال کار می گردید و حاضرین برای بدست آوردنش هر کاری انجام بدید

  9. کاربر روبرو از پست مفید *nadia* تشکرکرده است .

    *nadia* (چهارشنبه 28 مهر 89)

  10. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مهر 89 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1389-7-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,915
    سطح
    26
    Points: 1,915, Level: 26
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: این وضغ پیش اومده رو چطور جمعش کنم؟

    [/quote]
    همچنين هر چي در بسته و يا باز هست براي همين دنياست....
    يه نگاهي به اين مقاله بكن:

    آرامش و نحوه مواجهه افراد با مسائل و مشکلات زندگي
    [/quote]

    خیلی خوب بود،من خودم رو در گروه زیر دیدم:
    تسليم مي شوند:
    اين افراد مي سوزند و مي سازند. (اي كاش مي سوختند و مي ساختند،‌ آنها مي سوزند و تحمل مي كنند). اگر كسي حقشان را بخورد نظاره گرند. براي مشكلات و مسائل زندگي فعال و اكتيو نيستند. هميشه منتظرند ببينند بعد چي مي شه!! حال تغيير ندارند.
    اگر بسوزند به كسي كه اطرافش داد و بيداد مي كنه، مي گويند تا دهانت بازه، بگو كه من دارم مي سوزم!!!
    كمتر از فكر و بازوي خود بطور درستي بهره مي گيرد. اين افراد سازگار نيستند، سازشكارند. يعني مشكلات و مسائل را درون خود مي ريزند و مي سوزند و دم بر نمي آورند.
    چون از درون مي سوزند كمتر كسي ، سوزش آنها را مي بيند.
    در واقع از درون طالب شرايط نيستند، خواستگار تغييرند، اما درماندگي دارند. مانند فردي بي دست و پايند كه گرفتار سيل شده است.
    نه حركتي مي كنند، نه فريادي سر مي دهند. اما تمام وجودشان اضطراب و ترس هست.

    [size=medium]ممنون میشم من رو بیشتر راهنمایی کنید،در این مورد که چگونه مشکل را حل کنم[/size]

  11. کاربر روبرو از پست مفید bino_2010 تشکرکرده است .

    bino_2010 (چهارشنبه 28 مهر 89)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. قبول کردن پیشنهاد خوابیدن پیش هم در دوران نامزدی بدون هیچ محرمیتی !!!
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 06:04
  4. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.