دیشب بهم زنگ زد ، گفتم چه عجب یادی از ما کردی گفت هیچی زنگ زدم که خبری ازت بگیرم من و تو از هم جدا شدیم بعدش گفت به آرزوت رسیدی من اول فکر کردم منظورش جدایی هست ولی گفت دارم فردا طلاقم میگیرم خیلی خوشحال شدم گفتم بعدش چکار میکنی سریع خودش جواب داد که فکر دیگه نکن تا وقتی تو تنهایی منم تنهام بعدشم اگه خواستگارم بفهمه که طلاق گرفتم پا پیش بذاره جوابم هنوز منفی هست پس تو اول ازدواج کن تا من ازدواج کنم .