نازنین جان

من هم با دوستان موافقم و مصرانه تاکید میکنم که هر چه سریعتر قاطعانه به این ارتباط مجازی پایان بدی.
از خودت بپرس که چگونه می تونی به کسی که اصلا ندیدیش تا این حد علاقمند باشی و وابسته شی!!!!!!!
عاقل باش و سعی کن منطقی رفتار کنی. به یک صدای موهوم دل نبند. این فرد هدفش ازدواج نیست.