
نوشته اصلی توسط
LARG.62
سلام
چند روز قبل ایشون رو ملاقات کردم ( تو دانشگاهش ) و نتیجه خواستم ازش ، که گفتن اجازه بدین مرور زمان موضوع رو حل کنه و .....
البته باز با روی گشاده و خیلی منطقی و محترمانه برخورد کردن و تقریبا با سکوت و لبخند و سر به زیر انداختنشون ، یه سیگنالهایی رو فرستادن .
منم با خانواده در میون گذاشتمو قراره یه اقداماتی بکنن .
فکر کنم طبق نظر baran.68 عزیز ، پدر و مادرش فعلا پختگی 100% رو در دخترشون نمی بینن .( به اقتضای سنش منم اینو قبول دارم . )
بنظرتون اینکه می گن مرور زمان موضوع رو حل کنه ، منظورش چیه ؟
آیا فعلا به احترام نظر قبلی شون منتظر باشم( حدود 2 هفته قبل گفته بودن اجازه بدین فکرامو بکنم و ..... ) ، یا سریعا اقدام کنم ؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)