به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 19:53]
    تاریخ عضویت
    1389-7-18
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    2,348
    سطح
    29
    Points: 2,348, Level: 29
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 163 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    [align=justify][align=justify][align=justify][align=justify]
    نقل قول نوشته اصلی توسط LARG.62
    سلام
    چند روز قبل ایشون رو ملاقات کردم ( تو دانشگاهش ) و نتیجه خواستم ازش ، که گفتن اجازه بدین مرور زمان موضوع رو حل کنه و .....
    البته باز با روی گشاده و خیلی منطقی و محترمانه برخورد کردن و تقریبا با سکوت و لبخند و سر به زیر انداختنشون ، یه سیگنالهایی رو فرستادن .
    منم با خانواده در میون گذاشتمو قراره یه اقداماتی بکنن .
    فکر کنم طبق نظر baran.68 عزیز ، پدر و مادرش فعلا پختگی 100% رو در دخترشون نمی بینن .( به اقتضای سنش منم اینو قبول دارم . )
    بنظرتون اینکه می گن مرور زمان موضوع رو حل کنه ، منظورش چیه ؟
    آیا فعلا به احترام نظر قبلی شون منتظر باشم( حدود 2 هفته قبل گفته بودن اجازه بدین فکرامو بکنم و ..... ) ، یا سریعا اقدام کنم ؟
    سلام،
    آقای لارج با اجازتون منم می خواستم نظرم رو بگم:
    به نظر من اینکه ایشون همش دست دست می کنن و همه چیز رو به گذر زمان می سپارن، کمی مشکوکه. ببینید شما اولین خواستگار هستید. هر دختری تا زمان ازدواجش چندین خواستگار خواهد داشت که هر کدومشون شرایط، موقعیت و ویژگی های خاص خودشون رو دارن. بعضی از دختر خانمها و حتی خانواده هاشون فکر می کنن نباید عجله کرد و به خواستگار اول (هرچقدر هم که خوب و شایسته باشه) جواب مثبت داد، چرا که ممکنه خواستگاران بعدی مناسبتر و بهتر باشند (از نظر موقعیت اقتصادی، اجتماعی، ظاهری و...) به نظر من خانواده این دختر خانم نمی خوان شما رو از دست بدن چون از هر لحاظ ok هستین به خاطر همین جواب رد بهتون نمی دن. و از طرفی فکر می کنن شاید تا یکی دو سال دیگه دخترشون خواستگارهای بهتری داشته باشه. به خاطر همین نمی خوان با دادن جواب مثبت به شما، خودشون رو متعهد کنن.
    البته این فقط یه نظر بود و ممکنه اصلا" اینطور که من فکر می کنم نباشه ولی در هر صورت بهترین کار اینه که از پدر و مادرتون بخواید با خانواده ایشون صحبت کنن و جواب قطعی رو بگیرن.
    موفق باشید.[/align]

  2. 5 کاربر از پست مفید آیسان تشکرکرده اند .

    آیسان (سه شنبه 20 مهر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.