به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 129
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 آذر 90 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1389-6-30
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    2,305
    سطح
    29
    Points: 2,305, Level: 29
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 145
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    85

    تشکرشده 89 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    مینا جون سلام
    منم دقیقا توی شرایط توام و با تموم وجود درکت می کنم ، خیلی سخته

  2. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 20 آبان 90 [ 18:20]
    تاریخ عضویت
    1389-6-25
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    2,735
    سطح
    31
    Points: 2,735, Level: 31
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    77

    تشکرشده 79 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    ممنون از حرفاتون اصلا دلم نمي خواد كسيو مثل خودم ببينم شرايط خيلي بدي.نميدونم از نظر روانشناسي چه مقدار زمان مي بره تا بتونم به شرايط عادي برگردم و واقعييتو قبول كنم و شرايط جديدمو بپذيرم من هنوز دارم با روياههايي كه داشتم براي زندگييم زندگي مي كنم و واقعيتو نپزيرفتم.اصلا نميتونم باور كنم تمام فكرام و برنامه ريزيهام در مورد اينده تمام شده و بايد دوباره يكسري برنامه هاي جديد جايگزين اونا كنم همه چي خيلي عجيب و ناشناخته است برام ترجيح ميدم به همون گذشته و فكرها وصل بمونم تا بخوام يه شرايط جديدو تجروبه كنم نميدونم چه مقدار زمان لازمه تا بتونم از اين افكار جدا بشم و شرايط واقعي كه روبرومه رو بپذيرم و باهاش كنار بيام.در حال حاظر يكسري كلاساي روانشناسي رو شركت مي كنم كه براي شناخت بيشتر خودمه و روان درماني.منابع ارشدم تهيه كردم مشغول درس خوندنم.نميدونم اينطوري ميتونم از درد اين زخم كم كنم يا نه.شايد به قول دوستم من زندگي متاهلي رو دوست دارم تا همسرمو من عاشق بچه ام تصور اينكه بعد طلاق نتونم ازدواج كنم نتونم بچه دار بشم و يه زندگي طبيعي داشته باشم مثل بقيه ادما داره عذابم ميده.و تصور اينكه اون بعد طلاق يه زندگي عادي رو پيش ميره ازدواج مي كنه بچه دار ميشه اذيتم مي كنه.كاش ميتونستم با اين افكار كنار بيام و براي خودم حلش كنم.زمان لازمه براي همش و بايد اين زمانو سپري كنم تا به يه مقاومتي برسم در برابر شرايطم.برام دعا كنيد تا اين بحرانو پشت سر بزارم .از نظر قانوني نمي خوام اقدامي كنم چون اين بلاتكليفي اونم اذيت ميكنه اينطوري بهتره تا برم و اقدام كنم واون به همين راحتي همه چي براش تمام بشه.منم اينطوري بهتر ميتونم خودمو پيدا كنم و با خودم كنار بيام.ميخوام قبل هر اقدامي به يه ثبات فكري برسم تا اينكه بعد اقدام قانوني به دودلي برسم مثل دفعه اول.الان نسبت به اوايل شرايط بهتري دارم از نظر روحي اوايل خيلي بد بود من فقط زمان رو حلال ميدونم شايدم تو اين زمان اون به خودش بيياد

  3. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1389-3-04
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    2,922
    سطح
    33
    Points: 2,922, Level: 33
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    216

    تشکرشده 222 در 93 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    اینکه نمی خوای اقدام قانونی بکنی به خودت مربوط می شه ولی یه راهنمایی که من دارم اینه که منتظرش نباش چون ممکنه این انتظار کشیدن و اینکه خبری از اون داشته باشی خسته ات کنه و نتونی به زندگی برگردی فکر کن که همچین آدمی اصلاً وجود نداره و یه تجزیه تحلیل پیش خودت بکن ببین که این آقا اگر هم برگرده زندگی با اون در آینده چه طور می شه فقط به برگشتش فکر نکن . فکر می کنی همه کسانی که ازدواج کرده اند و بچه دارند خوشبخت هستند نه متاسفانه خیلی ها هستند که دارند می سوزند و می سازند و دوست دارند که از دست زندگیشان راحت بشن

    تصورش رو بکن که از این آقا بچه هم داشته باشی و اون با تو با وجود بچه قهر کنه و چند ماه هم خبری ازش نداشته باشی و خودت به تنهایی باید بچه را بزرگ کنی و از عهده مخارجش بر بیایی. رویایی فکر نکن

  4. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 20 آبان 90 [ 18:20]
    تاریخ عضویت
    1389-6-25
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    2,735
    سطح
    31
    Points: 2,735, Level: 31
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    77

    تشکرشده 79 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    ممنون از حرفاتون همه بهم ميگن شانس اوردي بچه نداري و اينطوري راحتتر ميتوني تصميم بگيري ولي نميدونم چرا نمي تونم طلاق بگيرم و به جدايي فكر كنم مغزم قفل كرده و اصلا نمي تونم منطقي تصميم بگيرم.ديروز با يكي از دوستام صحبت ميكردم ميگفت ما با همسرت صحبت كرديم گفته همش دنبال رفتن بوده(يعني من)دنبال بهانه بوده همون حرفاي هميشگي ولي نگفته چرا دنبال اين چيزا بوده و مشكلات خودشو نگفته بعد گفته ميخوام يكم بگزره برم دنبالش.ولي نظر من اينه اين چيزارو ميگه تا ظاهرشو حفظ كنه تو مردم و بگه مقصر اون نيست.وگرنه كسي كه زنشو دوست داشته باشه و زندگيشو دوست داشته باشه ميتونه اين همه مدت هيچ خبري نگيره وهيچ اقدامي نكنه الان دقيقا 2 ماه از دادگامون گذشته و همه چي از نظر قانوني تمام شده ولي اون هيچ تماسي نگرفته و هيچ اقدامي نكرده فقط پيش همه ميشينه ميگه من ميدونم مقصرم ولي اون نبايد ميرفت قهر.به نظر شما كسي كه 3ماه هيچ اقدامي نميكنه هيچ تلاشي نميكنه براي حفظ زندگيش به زندگيش علاقه داره؟من به علاقه ايشون نسبت به خودم شك دارم خيلي راحت از همه چي گذشت.ادم خيلي مغروري همسرم(كرده كرمانشاه)نميدونم اين بيتوجهي رو بزارم رو حساب غرورش يا عدم علاقه اش واقعا نميدونم يعني ميشه 3ماه نه منو ديده نه حرف زديم اونوقت حتا يه sms ساده ام نداده.شما بگيد اگه ادم كسيو دوست داشته باشه ميتونه اينقد بي تفاوت باشه؟

  5. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1389-3-04
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    2,922
    سطح
    33
    Points: 2,922, Level: 33
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    216

    تشکرشده 222 در 93 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    نظر خانواده پسره چی هست با آنها در ارتباط هستی؟ خانواده اش موافق جدایی هستند یا مخالف ؟

  6. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 20 آبان 90 [ 18:20]
    تاریخ عضویت
    1389-6-25
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    2,735
    سطح
    31
    Points: 2,735, Level: 31
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    77

    تشکرشده 79 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    نه من با اونا در ارتباط نيستم ولي دفعه قبل كه مخالف بودن اين دفعه هم اينجور كه شنيدم مخالفن و دوستم ميگفت خانوادش كاملا روبروشن و پيش دوستامونم گفتن مقصر پسر ماست البته همسرم رابطه خوبي با خانوادش نداشت و گوش به حرف اونا هم نميداد فقط برادرش خيلي روش تسلط داشت كه اونم الان با من دشمن شده.تصميم گيرنده اصلي هم اونه ونظرش خيلي براي همسرم مهمه

  7. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 17:06]
    تاریخ عضویت
    1389-6-31
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,840
    سطح
    25
    Points: 1,840, Level: 25
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 24 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    باسلام توی فامیل انها ویا فامیل خودت کسی که دلسوز م باشه واسطه کن به نحوی که خیلی هم امتیاز ندی .انشا... حل میشه البته شاید الان وقت این حرف نباشه ولی برای موقیعت های اینده ت خوبه هیچ موقع بدترین واخرین عکس العمل به عنوان تهدید استفاده نکن .چون ریسکش خیلی بالاست.

  8. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 شهریور 90 [ 13:55]
    تاریخ عضویت
    1389-7-17
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,964
    سطح
    26
    Points: 1,964, Level: 26
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 78 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    سلام دوست عزيز .شما كه ميدونيد اون دوستتون نداره ودر آينده نميتونيد باهاش خوشبخت بشيد چرا نميتونيد قيدشو بزنيد وبدون اون زندگي كنيد .شايد شما شخصيت وابسته اي داريد يا از طلاق ميترسيد واين ترستون باعث شده نتونيد تصميم بگيريد .بهتره به يك مشاور خيلي خوب مراجعه كنيد وازش كمك بگيريد بهتون كمك كنه اعتماد به نفستو بالا ببري .به نظر من اگه اون شمارا دوست داشت برميگشت وبه تون تعهد ميداد

  9. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 تیر 90 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1389-5-01
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    2,066
    سطح
    27
    Points: 2,066, Level: 27
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    نقل قول نوشته اصلی توسط nahid89
    سلام دوست عزيز .شما كه ميدونيد اون دوستتون نداره ودر آينده نميتونيد باهاش خوشبخت بشيد چرا نميتونيد قيدشو بزنيد وبدون اون زندگي كنيد .شايد شما شخصيت وابسته اي داريد يا از طلاق ميترسيد واين ترستون باعث شده نتونيد تصميم بگيريد .بهتره به يك مشاور خيلي خوب مراجعه كنيد وازش كمك بگيريد بهتون كمك كنه اعتماد به نفستو بالا ببري .به نظر من اگه اون شمارا دوست داشت برميگشت وبه تون تعهد ميداد
    خواهشا بجای اینکه دوستمون رو تشویق به فصل بکنین ، راهکاری رو واسه وصلشون ارائه بدین لطفا .
    تو اینجور موارد ، ما مجردا تجربه ای نداریم ، ولی شما متاهلها ........
    با تشکر .


  10. 2 کاربر از پست مفید موفق تشکرکرده اند .

    موفق (سه شنبه 02 آذر 89)

  11. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 شهریور 90 [ 13:55]
    تاریخ عضویت
    1389-7-17
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,964
    سطح
    26
    Points: 1,964, Level: 26
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 78 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرددم براي طلاق

    استاد گرامي موفق عزيز شما لطف كنيد نظر خودتونو راجع به موضوع مطرح شده بدين .دور ازانصاف و ادبه كه براي ديگر اعضا تعيين تكليف كنيد كه چطور فكر كند وچه نظري بدن.

  12. کاربر روبرو از پست مفید nahid89 تشکرکرده است .

    nahid89 (سه شنبه 20 مهر 89)


 
صفحه 4 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.