سلام دوست من
همين كه مي گويي كه فوق العاده بد شانس هستي همين اتفاق هم ميوفته
پس تاكيد و تلقين اين حرفا اثر منفي ميگذاره.
تا اونجا كه ميدونم اين قرص براي افسردگي تجويز ميشه و با تجويز پزشك.بيشتر توضيح بده
تشکرشده 147 در 67 پست
سلام دوست من
همين كه مي گويي كه فوق العاده بد شانس هستي همين اتفاق هم ميوفته
پس تاكيد و تلقين اين حرفا اثر منفي ميگذاره.
تا اونجا كه ميدونم اين قرص براي افسردگي تجويز ميشه و با تجويز پزشك.بيشتر توضيح بده
انديشه (چهارشنبه 21 مهر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)