واقعا مسئله اساسی شما اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زندگی کردن اونم از نوع مشترک نیازمند خیلیییی تواناییی ها و از خود گذشتگی هاست.
این مسایل مهم رو ول کردید چسبیدید به قد؟؟؟؟؟؟؟
ظاهر همیشه بعد از یه مدت عادی میشه، اون چیزی که میمونه توانایی ما در اداره زندگی مشترک هست.
شما فرض کن اگه فلان خصوصیت خوب رو نداشت ولی قدش 20 سانت بلندتر بود راضی بودی؟؟ اگه بدونی با داشتن اون خصوصیت خوب کلیییییییی شادی به زندگیت اضافه کرده راضی بودی؟؟؟ اگه بدونی با اون خصوصیتش کلی آرامشت رو بیشتر کرده و دعواها رو کمتر بازم راضی بودی؟؟؟
عمیق تر فکر کن!








علاقه مندی ها (Bookmarks)