خوش به حالت قدرشوبدون.کاش منم حسه تورو داشتم.دوست بودن با همسر درک کردن یا حتا حرف زدنه ساده اره حرف زدنه ساده هم لذت بخشه.
تشکرشده 19 در 13 پست
خوش به حالت قدرشوبدون.کاش منم حسه تورو داشتم.دوست بودن با همسر درک کردن یا حتا حرف زدنه ساده اره حرف زدنه ساده هم لذت بخشه.
nastaranadnani (دوشنبه 12 مهر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)