RE: نظرسنجی : پس انداز خود را در زمان عقد و قبل از عروسي خرج چي كنيم؟
شادزی عزیز
انتخاب ها دقیقا به خودتون مربوط میشه و کاملا نسبیه.
اگه شما نسبت به مراسم عروسی و پوشیدن لباس عروسی موضعت اینه که بعد از شروع زندگی به هیچ وجه - ولو به شوخی - به رخ همسرت نمی کشی که کاش ! یه مراسم می گرفتیم ، عجب ماشین عروس نازی ، آه ما که ماشین عروسی نداشتیم و... اگه نمی گی نگرفتن مراسم ورفتن به یه مسافرت توصیه میشه.
اما اگه قرار باشه تو دل همسرم بمونه ، و از اونجا که مراسم عروسی فقط یه باره (انشا الله!!) کل مبلغ رو برا مقدمه و موخره و خود عروسی خرج میکردم. برا رهن و اجاره هم وام میگرفتم.
این ده میلیون هم کفاف رهن یه خونه نسبتا مناسب رو هم نمی ده .( اینا همش نسبیه ، مناسب از نظر من با مناسب از نظر یه فرد دیگه زمین تا زیر زمین ! با هم فرق داره)
«خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
تو ای والاترین مهمان دنیایم،
بدان آغوش من باز است،
شروع کن، یک قدم با تو،
تمام گامهای مانده اش با من…»
علاقه مندی ها (Bookmarks)