به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: اگر 10000000 (ده میلیون تومان) شما و شوهرتون پول داشتید و در

رأی دهندگان
7. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • همه پول را خرج زندگیم میکردم و یک مراسم عروسی جزیی میگرفتم

    5 71.43%
  • حتما باید عروسی آبرومند میگرفتم و با 2 میلیون پول ودیعه هم میشه خونه اجاره کرد

    2 28.57%
  • اصلا عروسی نمیگرفتم و میرفتم ماه عسل و حسابی خوش میگذروندم

    0 0%
  • موارد دیگر

    0 0%
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 20:45]
    تاریخ عضویت
    1389-5-11
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    3,474
    سطح
    36
    Points: 3,474, Level: 36
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    346

    تشکرشده 346 در 157 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نظرسنجی : پس انداز خود را در زمان عقد و قبل از عروسي خرج چي كنيم؟

    سلام عزیزم

    اگه من تو چنین شرایطی بودم مطمئنا اول خیالمو از بابت خونه حل می کردم (جایی که می تونم توش راحت باشم)
    بعدش عروسی واسم مهمتره یا مسافرت (ماه عسل) به نابه هر انتخابم با پولم تنظیمش می کردم ولی مراسم عروسی پر خرج اصلانه......(ماه عسل کیش هم عالیه)
    اگه اضافه هم اومد چیزهایی که لازم دارین بخرین بهتره در هر صورت گزینه 2رو حذف کنید

  2. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: نظرسنجی : پس انداز خود را در زمان عقد و قبل از عروسي خرج چي كنيم؟

    شادزی عزیز
    انتخاب ها دقیقا به خودتون مربوط میشه و کاملا نسبیه.
    اگه شما نسبت به مراسم عروسی و پوشیدن لباس عروسی موضعت اینه که بعد از شروع زندگی به هیچ وجه - ولو به شوخی - به رخ همسرت نمی کشی که کاش ! یه مراسم می گرفتیم ، عجب ماشین عروس نازی ، آه ما که ماشین عروسی نداشتیم و... اگه نمی گی نگرفتن مراسم ورفتن به یه مسافرت توصیه میشه.

    اما اگه قرار باشه تو دل همسرم بمونه ، و از اونجا که مراسم عروسی فقط یه باره (انشا الله!!) کل مبلغ رو برا مقدمه و موخره و خود عروسی خرج میکردم. برا رهن و اجاره هم وام میگرفتم.

    این ده میلیون هم کفاف رهن یه خونه نسبتا مناسب رو هم نمی ده .( اینا همش نسبیه ، مناسب از نظر من با مناسب از نظر یه فرد دیگه زمین تا زیر زمین ! با هم فرق داره
    )

    «خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
    تو ای والاترین مهمان دنیایم،
    بدان آغوش من باز است،
    شروع کن، یک قدم با تو،
    تمام گامهای مانده اش با من…»

  3. کاربر روبرو از پست مفید baby تشکرکرده است .

    baby (یکشنبه 11 مهر 89)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 89 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1388-5-20
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,634
    سطح
    37
    Points: 3,634, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نظرسنجی : پس انداز خود را در زمان عقد و قبل از عروسي خرج چي كنيم؟

    ممنونم از همه دوستان
    اکثرا به خونه اهمیت دادن ولی آمار چیز دیگه ای نشون میده
    نشون میده اکثر جوانهای تازه ازدواج با مشکل پرداخت اجاره روبرو هستند می دونید چرا؟
    چون همون حرف BABY عزیز رو میزنن که مجلس که یکبار بیشتر نیست بنابراین حدود 8 تا 10 م خرج عروسی می کنن و با 2 م میرن دنبال خ با اجاره بالا. فیلم عروسی و عکس عروسی و همه چیز هست به جز آرامش از اول برج تا آخر برج استرس داره که اجاره رو میتونه جور کنه یانه و یا زن و شوهر از صبح کار میکنن و شب تا شب خسته و خورد همدیگر میبینن و همین امر به مرور زمان زن و مرد از هم دور میکنه.فیلم عروسی تو کمد سالهاست که داره خاک میخوره ولی حقیقت زندگی چیز دیگست که زیر معضل چشم و هم چشمی مدفون شده و آمار طلاق رو برده بالا.چاره چی؟

  5. 2 کاربر از پست مفید همون شادزی تشکرکرده اند .

    همون شادزی (یکشنبه 11 مهر 89)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نگرفتن عروسي
    توسط hamidreza65 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 آبان 93, 19:55
  2. نگرفتن عروسي
    توسط hamidreza65 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 آبان 93, 09:24
  3. اختلاف بخاطر مراسم عروسي
    توسط ailara77 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 اردیبهشت 90, 12:51
  4. لباس جشن/عروسي خوبان!
    توسط niloofar 25 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 آبان 89, 20:29
  5. ميخوام عروسي كنيم اما...
    توسط شهامت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 آبان 87, 13:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.