نقل قول نوشته اصلی توسط gh.sana
كسي كه به راحتي اب خوردن نظرش رو درباره مهم ترين تصميم زندگي اش با تغيير نظر اطرافيانش تغيير ميده قطعا دهن بين و گزينه خوبي براي ازدواج نخواهد بود...پس استدلال و منطق براي چيه؟

اين كه نميشه با اصرار خانواده ازدواج كن...بعد 8 ماه به يه دليلي طلاق بگير بعد دوباره يه رابطه رو شروع كن و با يه سفر يكي دو روزه همه چي رو بهم بريز؟؟؟

اومديم و اين دوستان خانم توي زندگي متاهلي شما هم خواستن اعمال نظر كنن اون وقت چي؟؟



نقل قول نوشته اصلی توسط Dr.jak
باید دوباره فراموش کنم؟؟؟؟
این بار دیگه خیلی سخته..........
بله ، با توصيفاتي كه كرديد فراموشي بهترين چاره هست.
آره سخته...
اما براي يك زندگي توام با آرامش، تحمل اين ميزان سختي چيز زيادي نيست.

با اراده و پشتكار و تدبيري كه داري تو مستحق يك زندگي آرام و كم تنش هستي. در حاليكه اين رابطه بسيار پرفشار هست.