نوشته اصلی توسط gh.sana
بله ، با توصيفاتي كه كرديد فراموشي بهترين چاره هست.نوشته اصلی توسط Dr.jak
آره سخته...
اما براي يك زندگي توام با آرامش، تحمل اين ميزان سختي چيز زيادي نيست.
با اراده و پشتكار و تدبيري كه داري تو مستحق يك زندگي آرام و كم تنش هستي. در حاليكه اين رابطه بسيار پرفشار هست.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)