با سلام خدمت خواهر گرامی.بنده مشکل شما رو خوندم ، واقعا متاسفم.
اگر میدونید که مشکلات با رفت پیش مشاور حل میشه ، پس بسم الله.
اگه نه ، جلوی ضرر رو از هر جا بگیری غنیمته.بهر حال خدا بزرگه خواهرم
اول و آخر یار.....![]()
تشکرشده 26 در 14 پست
با سلام خدمت خواهر گرامی.بنده مشکل شما رو خوندم ، واقعا متاسفم.
اگر میدونید که مشکلات با رفت پیش مشاور حل میشه ، پس بسم الله.
اگه نه ، جلوی ضرر رو از هر جا بگیری غنیمته.بهر حال خدا بزرگه خواهرم
اول و آخر یار.....![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)