شما فعلا باید صبر کنی. همین و بس. به قولی دیگه نباید بهش فکر کنی. این بهترررررررررریییییییینننن ننننننن عکس العمله. اگر بعدا خواستگاری کرد، بعدا بهش فکر می کنی. "چو فردا شود فکر فردا کنیم"
تشکرشده 355 در 151 پست
شما فعلا باید صبر کنی. همین و بس. به قولی دیگه نباید بهش فکر کنی. این بهترررررررررریییییییینننن ننننننن عکس العمله. اگر بعدا خواستگاری کرد، بعدا بهش فکر می کنی. "چو فردا شود فکر فردا کنیم"
reihaneh (چهارشنبه 22 دی 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)