به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 57
  1. #21
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    تا حالا به این فکر کردی که هم می خواد تو رو داشته باشه هم النازو؟

  2. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 مهر 89)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 89 [ 11:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-28
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 76 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    سلام فرهنگ عزیز
    آره به همه چیز فکر کردم همهههههه چیز ... بعضی وقتا فکر می کنم می گم کسی که این کارو می کنه نمی تونه به کسی قضیه مارو بگه چطور می تونم باهاش زندگی کنم؟؟؟!!
    خودش می گه از خودم متنفرم که همچین کاری کردم. می گه بهت زنگ نزدم چون در حقت نامردی کردم...
    هر کی یه نظری بده تو رو خدا من الان رو هواام...
    می خوام دیدگاه همه رو بدونم بعد تصمیم نهایی رو بگیرم البته الانم گرفتم دیگه باهاش تماسی نمی گیرم . مهسا خانم گفتن هر موقع اقدام کردن بهش فکر کن... سعی می کنم خودمو قانع کنم...
    بعضی وقتا دلم براش می سوزه...

  4. 2 کاربر از پست مفید االهه تشکرکرده اند .

    االهه (پنجشنبه 08 مهر 89)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 مهر 89 [ 19:29]
    تاریخ عضویت
    1389-6-28
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,817
    سطح
    25
    Points: 1,817, Level: 25
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    سلام الهه جان
    اينكه به شما گفته من نتونستم از شرم بهت زنگ نزدم اگه انقدر شرمنده شده اونكه شماره الناز را داشته وقتي بهش زنگ زده براي سري دوم از شرم اينكه چطور با تو روبهرو شه جوابش را نميداد و يا مي‌گفت اشتباه تماس گرفتيد پس اين و بدون ما انسانها هميشه بهونه براي كارهامون داريم اين براي همه است مثل نتونستم بهش نه بگم
    ببين الهه جان به نظر من اين آقا هم ميخواد با اون باشه هم از اينكه تو را داشته باشه بدش نمياد كه هر وقت با اون مشكل داشت به شما پناه بياره
    خيلي عذر ميخوام كه انقدر رك صحبت كي‌كنم اما ميخوام بديها را بهت نشون بدم چون تو خودت خوبيهاي بودن با اون را درك كردي
    روحت را از بودن با اون آزاد كن و تصميم بگير

  6. 7 کاربر از پست مفید HADI F تشکرکرده اند .

    HADI F (شنبه 22 آبان 89)

  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 بهمن 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-12-03
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    2,945
    سطح
    33
    Points: 2,945, Level: 33
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 353 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    الهه جان عزیزم هیچ وقت از روی دلسوزی در یک رابطه ی اشتباه با کسی نمان مطمئن باش که ضرر می کنی.
    مهم نیست که قبلا چه کاری کرده ای مهم این است که الان کار درست را انجام بدهی.

  8. 3 کاربر از پست مفید mahsa_mhmh تشکرکرده اند .

    mahsa_mhmh (یکشنبه 11 مهر 89)

  9. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    پرنده ایی که دوست داری رهایش کن اگر عاشق است برمیگردد وگرنه از اول مال تو نبوده است.

    الهه جان
    هرچند سخت است ولی رهایش کن و بگذار تصمیم بگیرد، اگر دل یک مرد پیش کس دیگری باشد تا آخر عمر، هم زن و هم شوهر عذاب خواهند کشید. چون اگر با عشق به آن دختر از او روبگرداند، خاطره عشقش تا ابد در ذهنش باقی می ماند، چون هیچ بدی از او ندیده است که این عشق کم رنگ شود.
    شاید با وصال یا حتی تعامل رفتارهایی ببیند که عشقش به کلی از یادش برود، اما در غیر اینصورت تا ابد در عشق خیالیش باقی می ماند.
    خودت گفتی قوی هستی، پس به خودت اعتماد کن و فراموشش کن.

  10. 6 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (پنجشنبه 08 مهر 89)

  11. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 89 [ 11:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-28
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 76 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    سلام دوستای گلم ممنون از هادی و مهسا خانم و آسمان آبی
    واقعا ازتون تشکر می کنم که وقت گذاشتین و باهام همدردی کردین .
    شما درست می گین من اشتباه کردم تو همه چیز اشتباه کردم . دارم سعی خودمو می کنم دیگه به این رابطه فکر نکنم با اینکه تنها 2ماهه رابطمون صمیمی شده ولی 2سال بود به فکرش بودم . الانم از یادم نرفته ولی به خودم باید بقبولونم که هیچ امیدی به این رابطه نیست ...
    راستش من بازم فکر کردم دیدم اون می تونست این قضیه رو از من پنهون کنه که الناز بهش زنگ زده و به کاراش رسیده... ولی بهم اینارو گفت . گفت تا بدونم . اگه کسی اشتباهاتشو بگه امیدی به بخشیدنش هست؟!!
    اگه بعدا پشیمون شد و اقدام به خواستگاری کرد؟! این قضایارو باید فراموش کنم؟! یا کلا جواب رد بدم؟! به نظرتون دیگه بهش نمی شه اعتماد کرد؟!؟

  12. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 27 فروردین 90 [ 20:38]
    تاریخ عضویت
    1388-10-06
    نوشته ها
    233
    امتیاز
    3,606
    سطح
    37
    Points: 3,606, Level: 37
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    349

    تشکرشده 355 در 151 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    شما فعلا باید صبر کنی. همین و بس. به قولی دیگه نباید بهش فکر کنی. این بهترررررررررریییییییینننن ننننننن عکس العمله. اگر بعدا خواستگاری کرد، بعدا بهش فکر می کنی. "چو فردا شود فکر فردا کنیم"

  13. 4 کاربر از پست مفید reihaneh تشکرکرده اند .

    reihaneh (دوشنبه 12 مهر 89)

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 مهر 89 [ 19:29]
    تاریخ عضویت
    1389-6-28
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,817
    سطح
    25
    Points: 1,817, Level: 25
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    سلام الهه جان
    ببين شما چون اون را دوست داري پس هميشه خودت سعي ميكني اشتباهش را بپوشوني
    بزار بياد بعدا ميتوني با اطمينان بيشتري به اين مساله فكر كني

  15. 2 کاربر از پست مفید HADI F تشکرکرده اند .

    HADI F (دوشنبه 12 مهر 89)

  16. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 89 [ 11:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-28
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 76 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    سلام
    ممنون دوستای عزیزم
    چشم دیگه به این رابطه فکر نمی کنم و صبر می کنم ... هر چی قسمت باشه...

  17. 2 کاربر از پست مفید االهه تشکرکرده اند .

    االهه (دوشنبه 12 مهر 89)

  18. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عاشق شدم ولی سکوت کردم و الان ...

    سلام الهه خانم
    شر ح حالتو خوندم .
    دوستان نظرات خوبی داده بودن . باورکن شاید خیلی از همدردان تالار از جمله من ، شرایط مثل تو رو داشته باشن که حتی یه لحظه هم نتونن به این فکر کنن که در آینده دور از محبوبشان با شن و عشقشون به سر انجام نرسه و ......
    هر چند این مقطع سنی و زمانی رو که داری میگذرونی خیلی سخت و دشواره ، ولی به خدا توکل داشته باش و سرت رو بالا بگیر و سینه ات رو بده جلو و به آیندت امیدوار باش . و یقین بدون که هر اقدامی که می تونست از جانب تو انجام بگیره ، انجام گرفته و تو هر کاری رو برای عشقت کردی .
    این رو هم یادآوری بکنم که گذشت زمان خیلی از چیز ها رو حل میکنه ، خودتو تو منگنه نذار که اگه این نشه من دیگه نمی تونم ........... با این کار فقط خودتو شکنجه و عذاب خواهی داد .
    قدر مادرت رو هم بدون که خوب نقش مادریش رو ادا می کنه . می تونی باهاش برای گذار از این مقطع خیلی کمک بگیری و مستقیما ساپور تت کنه .
    این که می گم " گذار از این مقطع " نه اینکه پسر مورد علاقت تو رو فراموش کرده باشه یا برعکس .
    منظورم اینه که بنظرم بهترین راهکار اینه که خودت رو تو یه بازه زمانی حدودا 3 - 4 - 5 ماهه آرو کنی و این موضوعات رو به کلی از وجودت تصعید بکنی . بعد که به ثبات نسبی از لحاظ احساسی و عاطفی و فکری رسیدی ، بتونی تصمیم صحیحی بگیری .
    اینم از دیدگاه پسرا بگم که : هر چقدر برامون سهل الوصول تر باشید و آ سون بدستمون رسیده باشین ، قدرتون رو کمتر خو اهیم دانست و بر عکس .
    این جمله آخرمو خیلی جدی بگیر .
    موفق باشید .

  19. 6 کاربر از پست مفید larg.62 تشکرکرده اند .

    larg.62 (جمعه 09 مهر 89)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. ماموریت این دو فرشته چه بود .... ؟؟؟؟؟؟ هاروت و ماروت
    توسط parsa1400 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 06:46
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. تفاوت سنی 8 سال، آیا از یک نسلیم؟
    توسط jodiabot در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 05 فروردین 90, 23:53
  5. تشخیص تفاوت میان عشق و شهوت !!!
    توسط erfan25 در انجمن عشق
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 88, 13:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.