الهه جان عزیزم هیچ وقت از روی دلسوزی در یک رابطه ی اشتباه با کسی نمان مطمئن باش که ضرر می کنی.
مهم نیست که قبلا چه کاری کرده ای مهم این است که الان کار درست را انجام بدهی.
تشکرشده 353 در 156 پست
الهه جان عزیزم هیچ وقت از روی دلسوزی در یک رابطه ی اشتباه با کسی نمان مطمئن باش که ضرر می کنی.
مهم نیست که قبلا چه کاری کرده ای مهم این است که الان کار درست را انجام بدهی.
mahsa_mhmh (دوشنبه 12 مهر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)