سلام الهه جان
اينكه به شما گفته من نتونستم از شرم بهت زنگ نزدم اگه انقدر شرمنده شده اونكه شماره الناز را داشته وقتي بهش زنگ زده براي سري دوم از شرم اينكه چطور با تو روبهرو شه جوابش را نميداد و يا ميگفت اشتباه تماس گرفتيد پس اين و بدون ما انسانها هميشه بهونه براي كارهامون داريم اين براي همه است مثل نتونستم بهش نه بگم
ببين الهه جان به نظر من اين آقا هم ميخواد با اون باشه هم از اينكه تو را داشته باشه بدش نمياد كه هر وقت با اون مشكل داشت به شما پناه بياره
خيلي عذر ميخوام كه انقدر رك صحبت كيكنم اما ميخوام بديها را بهت نشون بدم چون تو خودت خوبيهاي بودن با اون را درك كردي
روحت را از بودن با اون آزاد كن و تصميم بگير









علاقه مندی ها (Bookmarks)