سلام
مرکای عزیز درست میگه . شما هنوز نتوستید افسار زندگیتونو بدست بگیرید گذر زمان میتونه کمکتون کنه اما خودتون هم باید تلاش کنید باید طرز برخورد با خانومتون رو یاد بگیرید از چی خوشش میاد از چی بدش میاد کم کم خواسته های خودتونو بهش بفهمونین مسلما شما رو دوست داشته که انتخابتون کرده پس به خواسته هاتون احترام می گذاره ساعاتی از روز رو بشینید کنار هم و از خودتون حرف بزنید ارتباطو باید قوی کنید باید متوجه بشه که به شما تکیه کنه چون تنها شما شریک زندگیش هستید .شاید اون هنوز معنی زندگی مشترک و متوجه نشده .باید متوجه خلا ناشی از نبودن شما باشه باید توی انجام کارها دخالتش بدی ازش نظر بخواه کمک بخواه و... امیدوارم مشکلتون حل شه ضمنا ناشکری هم نکن زندگیهای دیگرانو ببین مردم خیلی مشکل دارن مشکل شما که حاد نیست الحمدا...








علاقه مندی ها (Bookmarks)