اينكه اصلا رابطه نداشته باشه، اصلا صحيح نيست... اتفاقا اونايي كه براي آيندشون ارزش قائلند و مي خوان با دقت و شناخت انتخاب كنن سعي به برقراري رابطه ميزارن، و به نظر من اونايي كه رابطه دارن فكرشون بازتره و بهتر فكر مي كنن...
فرشته جان نظر شما چیه؟
رابطه ای که بدون قصد جدی ازدواج ، به صورت پنهانی ، بدون اطلاع خانواده ها و برای شناخت ، نباشه ، را به شدت رد می کنم و توصیه اکید به پرهیز از این گونه رابطه ها دارم چون قریب به اتفاق آسیب زا است
سلام دوباره
خانوم فرشته اگه یادتون بوده باشه تو حل سلسله مشکلات من گفته بودید
جناب سیاوش
شما گرفتار تعارض هستید ، تعارض بین پاکی و عدم برقراری رابطه پیش از ازدواج و امیالی که با مواجهه عمدی با زمینه های تحریک کننده ( از جمله رها کردن نگاه و تمرکز اون روی جنس متفاوت ) داری سرکشش می کنی .
از طرف دیگه دچار خطاهای شناختی هستی . از جمله نوع نگرشتون در مورد زن
و .......
که مطالب بعدیشو نمیگم.
منظورتونو میشه قشنگ تر بگید؟
فکر کنم منظورتون این بوده که چون ما شناختی از خانومها نداریم زود قضاوت می کنیم راجبشون؟ مخصوصا ما بد دلا؟
منظور اینه که وقتی مثلاً نمونه هایی از دخترانی رو می بینید که رابطه با پسراها برقرار می کنن ، این را تعمیم به همه خانمها می دهید و تصورتون این می شود که همه دخترها رابطه با غیر همجنسشون برقرار می کنند ، این از نظر روانشناسی یه خطای شناختیه با نام تعمیم ناروا ( نادرست )
آیا عدم شناخت زن دلیلی میشه به اینکه یکی از مشکلات بدبین ها به زنشون ناشی از اینه که نمیشناسن خانوم هارو و .........
اگه میشه توضیح بدین
همانطور که گفتم بد دلیهای شما بنا به اونچه شما از خودتون گفتید ، یه مشکل شناختیه که توضیح دادم ، برای آگاهی از خطاهای شناختی که ریشه بعضی از مشکلات رفتاریه به لینک زیر مراجعه کن :
خطاهای شناختی و مشکلات ما
و راجب سوال سر افراز هم که میگه چجوری بشناسیم و بفهمیم طرفو و اینکه قبلا رابطه نداشته
در مورد سئوال ایشون هم در فرصت بعدی پاسخ خواهم داد
علاقه مندی ها (Bookmarks)