سلام h.mazahery ممنون
خوشحال میشم بازم استقبال بشه جواب های بهتری رو در این موردبخونم
را جب جوابی هم که داده بودید به نظرم تا حدود زیادی کامل بود اما جای سوال داره.
1.این خودسازی از چه راهی شکل میگیره یعنی شناخت نقطه ضعف ها و برطرف کردنشون از چه طریقی امکان پذیره ؟
2. کسی که شخصیت فعلی خودش رو قبول داشته باشه ونخواد تن به تغییر بده این شناخت واعتماد چطور حاصل بشه؟







علاقه مندی ها (Bookmarks)