سلام
با تشکر از جواب هاتون از اینکه موضوع رو شفاف نگفتم عذر می خوام :
من حدودا 26 ساله - شاغل - لیسانس - شرایطو دارم - فقط یه داداش مجرد بزرگتر از خودم دارم - خانواده دختر هم در جریان هستن - خودم 4 - 5- 6 مرتبه با دختره صحبت کردم و خواستم رو بهش گفتم - ایشون هم گفتن با خانوادش مطرح کنم - از طریق خانوادم هم موضوع مطرح شده ( با خانوادش ) - خانوادش گفتن فرصت بدین فکر کنیم - 2 هفته بعد که پیگیر شدن ( خانوادم ) گفتن که شما رو طرد نمی کنیم ولی واسه سن دخترمون فعلا ازدواج زوده - بعد از این مقطع خود دختر رو ملا قات کرده و با کمال ادب بهش گفتم که دوستش دارم و این عشق و علا قه رو ازم نگیر و ...... اون هم با رفتارش و غیر مستقیم بهم فهموند که به موضوع بی تفاوت نیست ( ولی صحبت مستقیم از علا قه نکرد و این برداشت منه که حرکات و نوع حرف زدنش حاکی از علا قه متقابله ) ( اینم مطمئنم که هیچ کسی تو زندگیش نبوده و نیست ) ولی واقعیت اینه که سنش کمه و احساس می کنم پیش پدر مادرش زیاد نمی تونه برش داشته باشه و حرفش دلش رو بزنه -
اگه اطلاعات غیر شفافه ، بگین تا توضیح بدم
کمک لطفا.








علاقه مندی ها (Bookmarks)