نقل قول نوشته اصلی توسط کسی مثل هیچکس

ترس از یه شکست دیگه که برای بار دوم اگه اتفاق بیوفته خیلی برام سخت میشه. لطفا راهنماییم کنید برم یا نه؟
نرو
توصیه می کنم که از یه سوراخ دوباره گزیده نشو!



---------------------
یک نکته مهم: مشکل ، تردید امروز شما نیست، بلکه عدم کنترل احساس سالهای قبل شماست که هنوز فراموش نکرده ای و رویاپردازی هایت ادامه داشته هست.
آقایون وقتی تمایل به ازدواج با کسی داشته باشند خودشون راهش را می یابند. اما اگر پس از 5 سال ازدواجی صورت نگرفته، یعنی بی خیال شو.