به نام خداوند جان
از اینکه شمارو دارم خدارو شکر می کنم من خیلی خسته و عصبی بودم و این باعث شد که کمی تند برم دخترم 2 ماهس و چون دست تنها بودم خیلی بهم فشار اومد مشاوره رفتم و خیلی کمکم کردن جون قبلا خیلی فعال بودم الان تنهایی و در خونه موندن خیلی فشار آورده شوهرم موقع بحث این حرفارو می زنه که باید اضافه کنم من هم بی جوابش نمی ذارم من لیسانس زبان دارم و تدریس می کردم اما الان خیلی احساس بدی دارم 1 سال تمام خونه نشینی تمام کتابای روانشناسی رو خوندم اما بی تاثیر در هر صورت از همگی ممنونم و دوستون دارم.





. برخیز و خلاقیتت را به کار گیر
، می تونی ... اوقات و لحظاتت را به بهترین و جذاب ترین شکل طی کنی . فقط کافیه به هرچه اطرافته جور دیگه ای نگاه کنی و از داشته هات لذت ببری و اسیر حسرت نداشته ها را نخوری .
، بلند شو از رخوت بیرون بیا و بگو من از امروز تینای سرحال و با نشاط و ... 
هستم . جملات مثبت را زیاد تکرار کن 



علاقه مندی ها (Bookmarks)