به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 آذر 89 [ 02:03]
    تاریخ عضویت
    1389-7-01
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,866
    سطح
    25
    Points: 1,866, Level: 25
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اختلاف با همسر و عدم انعطاف پذیری

    به نام خداوند جان
    از اینکه شمارو دارم خدارو شکر می کنم من خیلی خسته و عصبی بودم و این باعث شد که کمی تند برم دخترم 2 ماهس و چون دست تنها بودم خیلی بهم فشار اومد مشاوره رفتم و خیلی کمکم کردن جون قبلا خیلی فعال بودم الان تنهایی و در خونه موندن خیلی فشار آورده شوهرم موقع بحث این حرفارو می زنه که باید اضافه کنم من هم بی جوابش نمی ذارم من لیسانس زبان دارم و تدریس می کردم اما الان خیلی احساس بدی دارم 1 سال تمام خونه نشینی تمام کتابای روانشناسی رو خوندم اما بی تاثیر در هر صورت از همگی ممنونم و دوستون دارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید tina_6226 تشکرکرده است .

    tina_6226 (دوشنبه 05 مهر 89)

  3. #12
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: اختلاف با همسر و عدم انعطاف پذیری

    تینای عزیز

    بیشتر از مسائلتون بگید تا از طرف دوستان راهکارهای عملیاتی بهتون ارائه بشه .

    مثلاً در مورد فعالیت کردن ، شما می تونید به کمک آشناها شاگرد خصوصی مطمئن را در منزل پذیرا باشید ، یا اگر کار با نرم افزارهای مثلاً مدیا را آشنا باشی می تونی نرم افزارهایی در رابطه با زبان بسازی و طراحی کنی .
    خود کامپیوتر یه دنیای وسیع برای فعالیته ، اگر با نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و کورل یا انواع برنامه های ساده ای مثل یولید و فلش آشنا باشی می تونی از عکسهای دخترت طراحی ها یا حتی کلیپ های جالبی تهیه کنی و اینگونه هم خودت را سرگرم می کنی هم از دستاوردهای هنری خودت لذت می بری و چه بسا روی همسرت هم اثری مثبت داشته باشه .

    در هر حال اگر دوست داشتی بیشتر برامون بگو تا بهتر همراهیت کنیم .


    .

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 آذر 89 [ 02:03]
    تاریخ عضویت
    1389-7-01
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,866
    سطح
    25
    Points: 1,866, Level: 25
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اختلاف با همسر و عدم انعطاف پذیری

    سلام

    ممنون فرشته مهربون خیلی تنهایی اذیتم می کنه من تو تهران کسی رو ندارم احساسم اصلا خوب نیست کمکم کنید.

  5. #14
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: اختلاف با همسر و عدم انعطاف پذیری

    تینا جان

    تسلیم احوالات منفی نشو . برخیز و خلاقیتت را به کار گیر ، می تونی ... اوقات و لحظاتت را به بهترین و جذاب ترین شکل طی کنی . فقط کافیه به هرچه اطرافته جور دیگه ای نگاه کنی و از داشته هات لذت ببری و اسیر حسرت نداشته ها را نخوری .

    نگو حالم بده که ازت نمی پذیرم ، بلند شو از رخوت بیرون بیا و بگو من از امروز تینای سرحال و با نشاط و ... هستم . جملات مثبت را زیاد تکرار کن ، یه فرشته کوچلو هم که کنارته به دستهای کوچکش به زیبائیهی وجودش توجه کن و ریز بشو در اون .

    تینا خیلی ها هستند حسرت داشتن همین فرشته کوچولو و بودن زیر یه سرپناه و .... را دارند .

    شاکر باش عزیزم و خودت دست به کار شو و خلاقیتت رو به کار بنداز




    .

  6. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 08 آبان 89)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 آذر 89 [ 02:03]
    تاریخ عضویت
    1389-7-01
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,866
    سطح
    25
    Points: 1,866, Level: 25
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اختلاف با همسر و عدم انعطاف پذیری

    به نام هستی بخش


    سعی کردم که حرفاتون رو گوش کنم و اونی بشم که شمامیکین اما واقعااخلاق شوهرم تند علنا میگه که منو دوست نداره نمی دونم بایدجی کارکنم از خانوادم که دورم تهرانم که کسی رو ندارم با یه بچه کوجیکم سروکله زدن کلافم کرده میکه دیکه نمیتونیم با هم باشیم همه زندکیم منفی منفی تورو خدا منو جدی بگیرید دیگه نمی دونم باید چی کار کنم کاشکی می شدحداقل سر کار برم گیجم خستم کمکم کنید خواهش می کنم .

  8. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: اختلاف با همسر و عدم انعطاف پذیری

    تینای عزیزم؛ درک می کنم که چقدر فشار روت زیاده؛ اما می خوام بگم، آیا فکر نمی کنی خود شما هم در به وجود اومدن این فشار روی خودت بیشتر مقصری؟ ببین عزیز؛ دلم درسته شما فعلا بخاطر شرایط از محیط کار جدا شدی اما این اصلا به این معنی نیست که شما منزوی بشید؛ هیچ کار مفید دیگه ای نتونید که انجام بدید؟ دختر شما هنوز 2 یا 3 ماهه ست و شما به نظر من الان به عنوان یه مادر باید انرژِیتون رو متمرکز کنید به رشد جسمی و روحی دخترتون تا ایشون یه مقدار که بزرگتر شدند شما بهتر بتونید تصمیم گیری کنید!
    در ضمن میگید که همسرتون هم دارن با رفتارهاشون شما رو تحت فشار می گذارند؛ خوب؛ عزیز من شما فکر می کنید که همه چیز شما همسرتونه، حالا چون ایشون یه مقدار به هر دلیلی تند شده، که البته من فکر می کنم اون هم تا مقداری از رفتارهای شما تاثیر گرفته و طبیعی ست! شما فکر می کنید دنیا به آخر رسیده!
    دختر خوب؛ تا حالا به این فکر کردی که آدم ها توی دوران مجردی چرا شادند؟ آیا همسری داشتند که شادتر بودند؟ نه! درسته! می فهمم که ادم وقتی ازدواج میکنه متوقع میشه! اما این به معنی این نیست که ما همه ی شادی و شادابی دوران مجردیمون رو از دست بدیم!
    شما اول باید سعی کنید؛ هدف رو زندگی تون قرار بدید؛ یعنی چی؟ یعنی به جای اینکه فکر کنی؛ سر کار رفتن و توی اجتماع بودن و درس خوندن و خلاصه هزاران دلیل دیگه؛ هدف شما توی زندگی باشه؛ زندگی کردن در کنار همسر و لذت بردن و رشد کودکتون و همین طور یادگیری مهارت های ارتباطی با همسر؛ و محبت ورزیدن و عشق ورزیدن رو هدف در زندگی تون قرار بدید و سعی کنید با برنامه ابتدا برای چند مدتی شادابی و عشق رو به زندگی تون و به همسرتون هدیه بدید تا بعد با روحیه ی بهتری برای آینده برنامه ریزی کنید!
    مطمئن باش آسمون خدا؛ همه جا یه رنگه! مهم اینه که من و شما یاد بگیریم که اون رو تیره نبینیم و به حکمت و کرمش امیدوار باشیم و پرتلاش برای اینکه به تلاشمون برکت بده و انگیزه!
    پس؛ چشم هات رو بشور و به زندگیت به نوع دیگه ای نگاه کن!


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.