علیک السلام
بهاره جان
سلام و تبریک مرا هم متقابلا بپذیربپذیر![]()
تشکرشده 3,584 در 906 پست
علیک السلام
بهاره جان
سلام و تبریک مرا هم متقابلا بپذیربپذیر![]()
تشکرشده 0 در 0 پست
ارامش ارامش ارامش
گرچه خيلي نگرانم
تشکرشده 3,286 در 817 پست
مثل یه صابون میمونه ؛ لیز و لغزنده
درب باز بود که ناگاه شب آمد نه اینکه خوش آمده باشد سر زده بود و غافلگیرمان کرد
نه بر پا که با باد آمد بر سر که نه بر دل خراب شد
کاش همان خواب پریشان دیو کوچک بودم که اکنون لحظه ی بیداریاش بود
تشکرشده 1,965 در 675 پست
<bgsound src="http://www.tarhebartar.ir/music/Paeez.mid" loop="-1">
غم تنها ترین تنهای دنیا
تویی زیباترین زیبای دنیا
تو مثل امید یک قناری
قراری بر دل هر بی قراری
منم یلدای بی پایان عاشق
تو بودی مرحم زخم شقایق
تویی لالایی خواب خوش آواز
بالم را مشکن در اوج پرواز
نگاهت را می پرستم ای نگارم
فدای تار مویت هر چه دارم
![]()
erfan25 (شنبه 21 اردیبهشت 87)
تشکرشده 23 در 17 پست
احساس دلتنگی ودر عین حال یه حس شادی و شور زندگی.
قلبم امروز یه جور خاصی شده.انگار منتظرم ولی نمی دونم منتظر چی
این آهنگ باعث می شه که دلم بخواد حرکات موزون انجام بدم!
وای که چقدر کار دارم....
چقدر خوبه که میتونم احساساتم رو جایی مطرح کنم بدون اینکه کسی قضاوت کنه یا بخواد اون احساسات سرکوب بشن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)