به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    سلام دوست عزیز
    خیلی متاسف شدم از این رفتار شوهرتون
    من یه سوالی ازتون دارم شما براتون این مهمه که اگر همسرتون با2 نفر بود بتونه اعتدال رو رعایت کنه یا اینکه اصلا فقط با یه نفر باشه؟؟
    من حس می کنم این بی تفاوتی شما یا این دوست داشتن زیاد شما و یا این همه مهربونی شما باعث شده ایشون به راحتی این عمل و انجام می ده و حتی به خودش این زحمت و نمی ده که اس ام اس ها رو پاک کنه.
    شما باید یه کم جدی تر باشید وقتی ایشون خودشون بعضی مسایل رو لو می دهند شما باید جبهه بگیرید که من که فلان رستوران با شما نبودم یا ما که تازگیها کوه نرفتیم و این جوری مچش و بگیری.
    در ضمن راه برای اثبات اینکه بهشون بفهمونید توهم نیست و شما می دونید که او با زنهای دیگه هم هست زیاده
    مثلا اینکه شما هم از یه خط دیگه مدتی با ایشون اس ام اس بازی کنید اس ام اس ها رو هم نگه دارید. و بعد که ایشون خوب پا داد برای دوستی همه رو پیش یه مشاور مجرب به خودشون نشون بدید. البته مطمئن نیستم این راه باعث نشه که ایشون جسورانه تر رفتار کنه یا نه. بهتره قبلش از یه مشاور خوب کمک بگیرید.
    امیدوارم هر چه زودتر همسرتون به کانون گرم خانواده برگرده.
    [size=medium][size=small]اگر قلوه سنگ های ته جوی نبود ، ترنّم زیبای آب را چگونه می شنیدیم و اگر سختیها ی زندگی نبود ، چگونه خوبیهای آنرا حس می کردیم [/size][/size]

  2. 2 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    sisili (جمعه 02 مهر 89)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    یلدای عزیز

    امروز به یه مقاله خوب برخوردم ، که دوستمون پریوش زحمتش رو کشیده و بنظرم براتون مفیده ، مطالعه ش کنید و ببینید شما هم جزء شخصیتهای شیفته محسوب میشید ،
    http://www.hamdardi.net/thread-13136-post-119332.html#pid119332

  4. کاربر روبرو از پست مفید baby تشکرکرده است .

    baby (جمعه 02 مهر 89)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط sisili

    مثلا اینکه شما هم از یه خط دیگه مدتی با ایشون اس ام اس بازی کنید اس ام اس ها رو هم نگه دارید. و بعد که ایشون خوب پا داد برای دوستی همه رو پیش یه مشاور مجرب به خودشون نشون بدید. البته مطمئن نیستم این راه باعث نشه که ایشون جسورانه تر رفتار کنه یا نه. بهتره قبلش از یه مشاور خوب کمک بگیرید.
    امیدوارم هر چه زودتر همسرتون به کانون گرم خانواده برگرده.
    این راه اصلا توصیه نمیشه و معلوم نیست چه عواقبی داشته باشه . بدون نظر مشاور کاری رو نکنید . دقیقا همونطور که خودتون گفتین ممکنه باعث گستاخ تر شدن ایشون بشه و کار خراب تر بشه و درکل چنین کاری درست نیست .

    من یک سوال داشتم .

    گفتین که درآمد خوبی دارین میشه بپرسم تو زندگیتون مخارج چطور هست ؟
    آیا علاوه بر وظایفتون به عنوان یک زن که گفتین کامل انجام میدین تو خرج زندگی هم شریک هستین ؟
    توضیح بدین ممنون میشم


  6. کاربر روبرو از پست مفید baran.68 تشکرکرده است .

    baran.68 (جمعه 02 مهر 89)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    سلام دوست عزیز. ورودتان را به تالار خوش آمد می گویم. کاش می شد که دیگه کسی مشکلی نداشت.
    اول از همه من از شما سوال می کنم آیا برای شما مهم است که همسرتان فقط شما را داشته باشد و به زنان دیگر نگاه هم نیندازد؟ چون اینجور که از صحبتهای شما برداشت می شود و دوستان هم همین نظر را داشتند اگر شوهرتان عدالت را رعایت کند برای شما مشکلی نیست. پس اگر اینجور باشد شما می توانید خیلی منطقی با همسرتان صحبت کنید و ایشون عدالت را بینتان رعایت کند. در غیر اینصورت باید با هم به مشاوره بروید. امیدوارم که موفق باشید.

  8. کاربر روبرو از پست مفید harfedel تشکرکرده است .

    harfedel (جمعه 02 مهر 89)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-19
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,976
    سطح
    26
    Points: 1,976, Level: 26
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4
    تشکرشده 4 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    سلام ببخشید خیلی دیر جواب سوالاتتون رو میدم
    دوستان مهربون
    ایشون تمام شماره ها رو به اسامی آقایون میزنه . در ضمن من اس ام اس ها رو گاهی شانسی پیدا میکنیم اونم نصف شب که یادش رفته پاک کنه . یا متن بعضی از آنها طوری هست که بین یک زن و مرد میتونه باشه بعد شماره رو بر میدارم روز چک میکنم .
    در مورد اعتدال منظورم در مورد خانمها نیست که حتی با خانوادش هم باشیم فراموش میکنه که زن دارد
    و اینکه وقتی در این کار کارآگاهی بیفتی راه هایی بنظرت میاد که اصلا فکرش رو هم در زمان عادی نمیتونی بکنی
    منظور اینه که فکر مبتکر میشه و یک مورد دیگر هم هست که شاید برای شما عجیب و باور کردنی نباشه یا سخت باشه و اون که وقتی اتفاقی میفتد من قبلا خواب میبینم برای همین می رم سراغ گوشیش
    درآمد ایشون هم خوب است ولی لوازم که من نیاز دارم رو خودم تهیه میکنم ایشون به روی مبارک نمیارند
    در ضمن من تحمل اینکه شوهرم با زنی دیگر باشد را اصلا ندارم در غیر اینصورت مگر دیوانه بودم که ازدواج کنم و آقا بالاسر پیدا کنم . ازدواج همینطور که برای زن تعهد ایجاد میکند برای مرد هم باید اینگونه باشد .
    من از تمامی مهمان ایشون و خانواده شون پذیرایی کنم اونوقت ایشون با کس دیگری خوش باشد و خستگی خودش رو برای من بیاره .

  10. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    خیلی سخته. اما اگه شما هم زیادی کوتاه بیاید و این رفتار برای ایشون به ورت عادت در بیاد اون وقت ترکش واقعا سخت می شه. الان بجنبید. در موقاع برخورد با چنین مسایل که دستش واستون رو شده برخورد سخت نشان بدهید. بگذارید بفهمه که اگه قرار باشه به این رفتارهاش ادامه بده ممکنه شما رو از دست بده.
    امیدوارم تمام مردای اینگونه به خودشون بیان و باور کنن که خدایی هست .
    موفق باشید
    [size=medium][size=small]اگر قلوه سنگ های ته جوی نبود ، ترنّم زیبای آب را چگونه می شنیدیم و اگر سختیها ی زندگی نبود ، چگونه خوبیهای آنرا حس می کردیم [/size][/size]

  11. کاربر روبرو از پست مفید sisili تشکرکرده است .

    sisili (شنبه 03 مهر 89)

  12. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    سلام دوست خوبم:
    به نظر من شما باید خیلی درست و منطقی برخورد کنید خیلی باید حواستون رو جمع کنید که با شوهرتون طوری برخورد کنید که حرمتهای زندگیتون حفظ بشه برای همین من فکر می کنم بروید پیش یه مشاور بهتر هست یه مشاروه خوب و دقیق و حساب شده باید بروید.
    امیدوارم که موفق باشید و خوش خبر باشید

  13. 3 کاربر از پست مفید mamosh تشکرکرده اند .

    mamosh (شنبه 03 مهر 89)

  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-19
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,976
    سطح
    26
    Points: 1,976, Level: 26
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4
    تشکرشده 4 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    دوست عزیز یکبار پیش مشاور رفتم اوایل که فهمیدم یعنی زمانیکه 5 ماه از ازدواجمون گذشته بود میدونی چی گفت
    گفت دوستت داره ولی اینکارهارو چون تو جونی نکرده داره انجام میده یک مدت بیخیال شو
    شایدم میدونه که در خانواده ما رسم قهر کردن نیست سوء استفاده میکنه
    راستش دیگه خسته شدم هر وقت ازش بپرسم کجا بودی ؟ اگر عادی جواب بده که هیچ ولی اگر داد بزنه و خودشو به خستگی بزنه یعنی یک نفر جدید پیدا کرده جالب هست خود اون زنها میگن که ما فقط پول میخوام " اگر پول داری بیا جلو "
    نمیدونم من از زندگی چیزی کم نذاشتم ولی ایشون زیادی تنوع طلب هستند اگر شما ایشونو ببینید باورتون نمیشه که همچین خصلتی دارد اصلا به قیافه ش و کارهاش نمیاد
    جلوی دیگران انچنان ظاهر سازی میکند که بیا و ببین

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 تیر 91 [ 11:44]
    تاریخ عضویت
    1389-2-03
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    2,335
    سطح
    29
    Points: 2,335, Level: 29
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 39 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    سلام یلدای عزیز من تمام حرفهای که می زنی با تمام وجود درک می کنم منم تو ماه اذر ازدواج کرده بودم و هنوز 2 ماه از زندگیمون نگذشته بود دیدم همسرم دوست دوختر داره .امیدوارم همسرت با همسر من فرق داشته باشه و واقعا این یک چیز گذرا باشه اما شوهر شما دیگه تو سنی نیست که بخواد جوونی کنه .من همسرم 21 ساله بود و همه این کارشو به حساب بچگی و جوونیش می ذاشتند واخر هم به من گفت دیگه تورو نمی خوام و از زندگی با تو لذت نمیبرم .نمی دونم با چنین مردهایی چگونه باید برخورد کرد اما اولا هرگز تسلیم نشو و بعد سعی کن با مهربونی شاید از کاراش شرمنده بشه ولی اصلا موضوع را خیلی راحت براش مطرح نکن که دیگه گفتن این موضوع براتون اسون بشه واز گفتنش دیگه ترسی نداشته باشه .ببین مشکلش چیه شاید تو روابط جنسی مشکل داره وتمام سعیت کن مشکلتو خودت حل کنی البته با همکاری مشاور و تا اون جا که ممکنه با خانواده مطرحش نکن .عزیزم برات ارزوی موفقیت می کنم .

  16. کاربر روبرو از پست مفید mahya tanha تشکرکرده است .

    mahya tanha (یکشنبه 04 مهر 89)

  17. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    شما تو زندگی هیچی کم نذاشتین تمام وظایف رو به خوبی انجام میدین و خانم خونه هستین و همینطور نیازهاتونو خودتون برآورده میکنید .

    ببینید همونطوری که شما وظایفتون رو انجام میدین باید همسرتون هم وظایفش رو انجام بده ، حتی اگر درامد دارید نیازهاتون رو از ایشون بخواید ، اصلا یک روز رو برای خرید وقت بگذارید و ازش بخواین برای شما وقت بگذاره و همینطور هزینه کنه ، کارهای سنگین خانه رو از اون بخواین و کارهای فنی رو به ایشون بسپارید .
    برای هم زمان بگذارید با هم بیرون برید و مثل نامزدهای جوان خوش باشید . این رو بدونید که لازمه که همسرتون احساس کنه مرد هست و باید برای شما وقت بگذاره ، نباید وظایفش رو ازش بگیرید و هیچ درخواستی از ایشون نداشته باشید تا ایشون این وقت و هزینه رو صرف کسی غیر از همسرش کنه .

    دقت کنید چرا با اینکه این خانم ها خیلی راحت میگن به خاطر پولت باهات هستم اما ازشون بدش نمیاد و باهاشون میمونه .
    تنوع طلبی یک دلیل این رابطه ها هست . خوشگذارانی یک دلیل دیگش هست . شما هم باید از همسرتون نیازهاتون رو بخواید و اینکه براتون هزینه کنه و مرد زندگی باشه و مسئولیت هاش رو بپذیره . و در کنار اینها لحظات خوب و خوشی با هم داشته باشید . به این صورت وقت همسر شما هم پر میشه و صرف خانوادش میشه .

  18. 2 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (یکشنبه 04 مهر 89)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.