سلام الهه عزیز
اگر دختر و پسری واقعا یکدیگر را بخواهد هردوشون هم تلاش می کنند که ابزارهای لازم برای زندگی را بدست بیاورند و هم در برابر خانواده های خودشان مقاومت می کنند و بارها و به مدل های مختلف در مقابل خانواده شان می ایستند و خواسته های آنها را تعدیل می کنند.اگر هم تواناییش یا انگیزه اش را نداشته باشند بعد از یک مدت از هم جدا می شوند.
ولی به نظر من همین تلاش ها و فکرها و مقابله با مشکلات آنها را می سازد تا انتخاب بهتری داشته باشند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)