کتک زدن ( فرد نوازش منفی می دهد ) و کتک خوردن ( نوازش منفی دریافت می کند ) نوعی نوازش منفی به حساب می آید .
ضمن اینکه هر دو فرد متقابل ( کتک زننده - کتک خورنده ) بازی روانی یکدیگر را کامل می کنند
اما منطقی و درست این است که به عقب نگاه کرد و پیش نویسهای این دو فرد را بازبینی کرد که به چه علت و چرا این بازی روانی در انها شکل گرفته و با چه هدف پنهانی برای کسب نوازش این بازی روانی کلید می خورد و...
آنچنان علتها و کسب لذتها درونی و از درون ضمیر ناخودآگاه است که ریشه یابی آن کار هر کسی نیست ضمن اینکه بحث مهارت و تغییر عادت و دست کشیدن از بازی در ادامه ی ریشه یابی درونی و....باید مورد بررسی قرار بگیرد .








علاقه مندی ها (Bookmarks)