خانم فرشته مهربان عزیز
ممنونم از پاسختون .
بخدا تو این 7 - 8 ماهی که مطالب تالار رو پیگیری کردم و دانش بسیاری ازش کسب کردم ، بارها از ظرافت جواب هاتون به اعضای تالار و اینکه بی مزد و منت وقت گذاشته و همدردی کردین و باریک بینانه و متخصصانه ارائه مشاوره کردین ، چشام پر اشک شده ( نه اینکه زیاد آدم احساسی باشم ).
تقدس کارتون بقدری بالاست که جسارته منه حقیر بخوام ازتون تشکر کنم .
عجرکم عند الله .








علاقه مندی ها (Bookmarks)