به نظرم اول شما باید آرامش خودتان رو حفظ کنید و محیط خانه و خانواده باید آماده پذیرش خواهرتون باشه. باهاش مهربونی کنیدو کلا بهش نزدیک بشید. باهاش حرف بزنید نه در مورد مشکل، بلکه باهاش رفیق باشید. مطمئنا از یک سری کمبودهایی داره رنج میبره که به بیرون از خونه پناه آورده. پس تا میتونید حمایتش کنید. اون از خودتونه. غریبه که نیست؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)