نمی دونم والا
اگه واقعا تصمیمت رو گرفتی و مطمینی دیگه این زن رو با این کارهات آزار نمی دی، آره برو پیشش
مطمین باش زن ها موجودات بخشنده ای هستند.
تو همسرش بودی و خودت خوب می دونی چطور باید دلش رو به دست بیاری
برو پیشش
تشکرشده 355 در 151 پست
نمی دونم والا
اگه واقعا تصمیمت رو گرفتی و مطمینی دیگه این زن رو با این کارهات آزار نمی دی، آره برو پیشش
مطمین باش زن ها موجودات بخشنده ای هستند.
تو همسرش بودی و خودت خوب می دونی چطور باید دلش رو به دست بیاری
برو پیشش
reihaneh (جمعه 02 مهر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)