به نظر می رسه شما در این شرایط سکوت نسبت به چیزی که ناراحتت می کنه تمرکز پیدا می کنی ، و نوعی عصبانیت در شما ایجاد می کند ، در این شرایط خود را به خاطر کلاس و درس در تنگنا می بینی که واکنش نشون دهی ،از طرفی لحظاتی به خودت می آیی میبینی از بحث استاد دور افتاده ای ( حواست پرت شده )، یا حتی اگر تمرکزت برموضوع ناراحت کننده نباشه ، بلکه حواست به سمت مسائل مختلف می رود ، ممکنه لحظاتی که حواست به کلاس بر می گرده و متوجه می شوی از بحث استاد چیزی نگرفتی ، از خودت عصبانی شده و میل پیدا می کنی سر خودت فریاد بکشی که امکاانش برات نیست ( در درون عصبی هستی ) ، لذا هیجان حاصل از این ناراحتی و عصبانیت میل به جیغ زدن را در شما ایجاد می کنه
توصیه میشه که وقتی این سکوت برقرار میشه ، شما هم تمام تمرکزت را به سوی درس و استاد ببری و در مقابل هر چیزی که حواست را به سوی خودش میکشونه با تکنیک توقف فکر بایستی .
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)