اصلن نترس. مثل تو هزاران نفر هستن. درستو بخون و برو دانشگاه توی یه شهر دیگه و بعد جدا شو. هیچ اتفاقی هم نمی فته. میری میبینی داتشگاه پره از همین جور آدما...